۰ نفر
۱۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۲

دو عکس جدید از فیلم سینمایی «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» به کارگردانی کریستوفر نولان در اینترنت منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، در یکی از عکس‌ها شخصیت بتمن را در حالی می‌بینیم که سلاحی عجیب در دست دارد و در عکس دوم بِین، شخصیت منفی «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» ایستاده و سینه خود را فشار می‌دهد.

کریستین بیل در تازه‌ترین فیلم بتمن کریستوفر نولان که قرار است ماه ژوئیه اکران شود، باز دیگر به نقش مبارز نقابدار ظاهر شده است.



تام هاردی بازیگر بریتانیایی نقش بین، ضدقهرمان نقابدار جدید مجموعه را بازی می‌کند. ماه پیش وقتی فیلمی هشت دقیقه‌ای از «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» برای اولین بار منتشر شد، گروهی از طرفداران مجموعه بتمن گله کردند که حتی یک کلمه از حرف‌های شخصیت بین را متوجه نشدند (تیزر رسمی فیلم 19 دسامبر منتشر شد).

در فیلم جدید اقدامات شیطانی بین، شهر گاتام را در موقعیتی آخرالزمانی قرار می‌دهد، اما بجز بتمن، زن گربه‌ای (با بازی آن هاتاوی) هم نقش زیادی در اتفاقات دارد.

استودیو برادران وارنر دسامبر پیش پوستری هولناک از «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» را منتشر کرد. در این پوستر تنها نقاب بتمن روی زمین افتاده و قسمتی از آن شکسته شده است. جمله تبلیغاتی پوستر هم چنین است: «افسانه به پایان می‌رسد».
 
گری اولدمن، جوزف گوردون-لویت و ماریون کوتیار دیگر بازیگران سومین فیلم نولان با موضوع بتمن هستند.
«شوالیه تاریکی» فیلم قبلی این مجموعه سال 2008 اکران شد و بیش از یک میلیارد دلار فروخت. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم سال 2005 «بتمن آغاز می‌کند» به کارگردانی نولان بود.
اولین فیلم مجموعه بتمن سال 1989 به کارگردانی تیم برتن روانه سینماها شد. این فیلم سه دنباله همراه داشت: «بتمن بازمی‌گردد» 1992 (به کارگردانی خود برتن)، «همیشه بتمن» 1995 و «بتمن و رابین» 1997 که دو فیلم آخر را جوئل شوماخر ساخت.

هالیوود ریپورتر / 3 ژانویه / ترجمه: علی افتخاری

5858
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =