فارس نوشت:

 جسد شکلات پیچ شده یک مرد جوان پیش از سوزانده شدن توسط قاتل یا قاتلان کشف شد.
ساعت 21 شامگاه 12 دی ماه مأموران کلانتری 141 شهرک گلستان از کشف یک جسد با خبر شدند. مأموران با حضور در انتهای اتوبان همت دریافتند جسد یک مرد جوان حدوداً 25 ساله به صورت شکلات پیچ در این منطقه رها شده است. با مشخص شدن این موضوع بازپرس ویژه قتل تهران به همراه مأموران اداره دهم پلیس آگاهی به محل کشف جسد رفتند که مشخص شد چندین شیشه الکل صنعتی و مواد آتش زا در کنار جسد وجود دارد.
تحقیقات و تن پیمایی از جسد حاکی از آن بود که این فرد به دلیل اصابت ضربات چاقو به بدنش به قتل رسیده است و قاتل یا قاتلان جسد او را شکلات پیچ کرده‌اند. بررسی‌ها همچنان ادامه یافت تا اینکه مشخص شد تنها در فاصله کمی از محل کشف جسد یک خودروی پراید رها شده است.
مأموران در اولین اقدام شناسایی مالک خودرو را در دستور کار خود قرار دادند تا اینکه مشخص شد صاحب خودرو مدعی است از چند روز قبل اعلام فقدان و سرقت خودروی خود را کرده است. این فرضیه قوت گرفت که به احتمال زیاد مقتول و همدستانش بر سر مسائل مختلف درگیر شده‌اند که این درگیری با قتل به پایان رسیده و متهمان متواری شده‌اند. در حال حاضر تحقیقات برای مشخص شدن زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =