فارس نوشت:

استاندار تهران با بیان اینکه هیچ دغدغه امنیتی در برگزاری انتخابات مجلس نهم نداریم، تأکید کرد: بیش از 700 اصلاح‌طلب در روند ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس نهم، برای شرکت در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.
 مرتضی تمدن در حاشیه برگزاری مراسم معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، طی سخنانی در جمع خبرنگاران با اشاره به شرکت اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس گفت: آنها اعلام کرده‌اند که حدود 700 نفر از اصلاح‌طلبان در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند ولی معتقدیم که بیش از 700 اصلاح‌طلب در انتخابات ثبت‌نام کرده است. وی در ادامه افزود: اصلاح‌طلبان قصد دارند که در انتخابات مجلس نهم چراغ خاموش حرکت کنند البته اینکه چرا سران اصلاحات در انتخابات شرکت نکرده‌اند را باید از خود آنها سؤال کرد چراکه راه برای آنها باز بود و می‌توانستند ثبت نام کنند.
خبرنگاری از استاندار تهران در رابطه با وضعیت امنیتی استان در آستانه برگزاری انتخابات مجلس نهم پرسید که وی هم در پاسخ گفت: در حال حاضر هیچ دغدغه امنیتی نداریم، هر جا که مردم حضوری چشم‌گیر و سرنوشت‌ساز داشته‌اند، خودشان هم مخاطرات امنیتی را برطرف کرده‌اند.  تمدن اضافه کرد: در انتخابات مجلس نهم نیز با حضور چشم‌گیر مردم هیچ دغدغه و مخاطره امنیتی را فرا روی خود نمی‌بینیم اما انتخابات اصولا یک الزامات امنیتی و انتظامی ویژه خود را هم دارد.
تمدن همچنین گفت: اگر هم کسی یا جریانی منع و محدودیتی برای خود قائل است به کسی ارتباط ندارد؛ جریانی قصد دارد که خود را محدود و محبوس کند اما با این وجود، در مورد حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات شایعاتی مطرح شده بود که در این زمینه یک نکته وجود دارد و آن اینکه ما کاری به ارزیای جهت‌گیری کاندیداها در زمان ثبت نام نداریم و حتی در زمان تأیید صلاحیت هم ملاک‌ها و معیارهای دیگری در میان است؛ اصلاح طلبان اعلام کردند که ما حدود 700 کاندیدا داریم و این نشان می‌دهد که اصلاح طلبان در انتخابات هم حضور پیدا کردند.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =