ایسنا نوشت:

مديركل هواشناسي استان تهران از ادامه بارش پراكنده باران تا چهارشنبه خبر داد.

مهندس محسن جباري گفت: نقشه‌هاي هواشناسي نشان مي‌دهد بارش‌ها كه از اواخر وقت شنبه در پايتخت آغاز شده تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

وي با اشاره به اين كه بارش‌ها در اين مدت به صورت پراكنده و در ارتفاعات و نقاط سردسير شهر و استان تهران به صورت برف خواهد بود تصريح كرد: در عين حال بيشترين ميزان بارش پس از امروز (يكشنبه) براي سه‌شنبه پيش‌بيني مي‌شود.

مديركل هواشناسي استان تهران افزود: براين اساس براي روز دوشنبه آسمان تهران نيمه‌ابري در پاره‌اي نقاط ابري با بارش پراكنده در ارتفاعات بارش برف پيش‌بيني شده كه حداقل و حداكثر دماي تهران در اين روز به 1- و 7 درجه سانتيگراد مي‌رسد. همچنين در روز سه‌شنبه نيز آسمان پايتخت نيمه‌ابري در پاره‌اي از نقاط ابري با بارش پراكنده و وزش باد شديد در ارتفاعات بارش برف پيش‌بيني شده است كه حداقل و حداكثر دما در اين روز به 2- و 6 درجه سانتيگراد خواهد رسيد.

به گزارش ايسنا، سازمان هواشناسي كشور نيز در اخطاريه ويژه‌اي نسبت به آبگرفتگي معابر عمومي و كاهش تا 10 درجه‌اي دما در برخي استان‌ها هشدار داد.

بر اين اساس طي روزهاي سه‌شنبه و چهارشنبه بارش باران و برف در سواحل جنوبي درياي خزر تشديد مي‌شود. بر اين اساس در اين مدت به سبب بارش در استان‌هاي گيلان، مازندران و گلستان آبگرفتي معابر عمومي و در استان‌ اردبيل و جاده‌هاي كوهستاني منتهي با استان‌هاي گيلان، مازندران و گلستان اختلال در تردد پيش‌بيني مي‌شود. شايان ذكر است در اين مدت دماي هوا در اين استان‌ها بين 5 بين 10 درجه كاهش مي‌يابد.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =