نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران می گوید: ترکیب مجلس آینده می‌تواند در انتخابات ریاست جمهوری‌ آینده تاثیرگذار باشد.

 به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی صبح امروز در دومین همایش بزرگداشت روحانیون شهید حاضر شد و از اختلافات در دورن مجلسی که اصولگریان اکثریت آن را بر عهده دارند، گلایه کرد و گفت: «نمی‌دانم چرا باید همچنان در داخل اصولگرایان با چالش‌هایی روبه‌رو شویم و نمی‌دانیم چرا این کشتی باید سوراخ داشته باشد؟»
نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت در سازمان بسیج نیز درباره امنیتی شدن انتخابات و ردصلاحیت برخی ثبت نام کنندگان مجلس و مساله موسوی و کروبی سخن گفت. ایــــنــــجـــا 
سعیدی که می گوید نمی‌دانم چرا باید همچنان در داخل اصولگرایان با چالش‌هایی روبه‌رو شویم و نمی‌دانیم چرا این کشتی باید سوراخ داشته باشد، ادامه داد: البته ما در داخل کشور همراهی مردم با رهبری را شاهد هستیم؛ هرچند که برخی می‌خواهند این تقسیم‌بندی را ایجاد کنند که مردم یا با رهبری هستند یا با فردی دیگر. جریان‌های لیبرال‌هم در کشور با استکبار همراهی می‌کنند و شاهد تلاقی فتنه‌گران داخلی با استکبار هستیم .
سعیدی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما نمایندگانی می خواهیم که بتوانند جلوی آمریکا بایستند نه اینکه مانند نمایندگان مجلس ششم طرح سه فوریتی بدهند که چرخه سوخت در ایران تعطیل شود یا به مقام معظم رهبری نامه بنویسند و از او بخواهند جام زهر بنوشد.
سعیدی با بیان اینکه "اگر مجلس امروز در دست اصولگرایان نبود ما با مشکلات بسیاری مواجهه بودیم"، گفت: ایستادگی مجلس در پرونده هسته ای از امتیازات مجلس هفتم و هشتم بود و در آینده با گسل‌های بزرگتری مواجه خواهیم بود. اتحادیه اروپا در حال فروپاشی است و از سوی دیگر ترکیب مجلس آینده می‌تواند در انتخابات ریاست جمهوری‌ آینده تاثیرگذار باشد.
 
 دیگر اظهارات وی به نقل از ایسنا به شرح زیر است:
 *بقایای فتنه به دنبال ایجاد فتنه هستند و بیگانگان نیز چنین هدفی را دنبال می‌کنند. این نشان می‌دهد که دشمن بر روی انتخابات تمرکز کرده است، چراکه می‌خواهد نظام را با مشکل مواجه کند اما ناکارآمدی تهدیدات نظامی، رشد بیداری اسلامی و بحران در اردوگاه استکبار از جمله مسائلی است که جبهه استکبار با آن مواجه است.
*دشمن می‌خواهد از اپوزیسیون در داخل و خارج و ارتباط آن‌ها با هم استفاده کند.
* از سوی دیگر یکی از مسائلی که دشمن می‌خواهد آن را برجسته کند تلقی وجود دوگانگی در حاکمیت است و البته این به خاطر برخی رفتار‌هایی است که ما می‌بینیم یا اینکه وقتی مقام معظم رهبری سخن از بیداری اسلامی به زبان می‌آورند برخی می‌خواهند بگویند که این یک بیداری انسانی است یا اینکه کار، کار آمریکایی‌هاست.
*امروز ایران از هر زمانی اقتدار و عظمت بیشتری دارد.
*اوضاع منطقه به هم ریخته است اما ایران ثبات دارد و جبهه استکبار از این مساله متعجب است. حفظ ثبات ایران امروز ازاهمیت بالایی برخوردار است و برای این منظور انتخابات باید با مشارکت بالایی برگزارشود.
/27212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =