ایسنا نوشت:

رییس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان از دستگیری یکی از عاملان حمله به دو دانشجوی این دانشگاه خبر داد. دکتر عبدالعظیم آجیلی گفت: طبق آخرین اطلاعات اعلامی از سوی حراست دانشگاه، یکی از چهار ضاربی که روز دوشنبه 5 دی‌ماه در مسیر مزرعه تا دانشگاه به دو دانشجو حمله کرده بودند، شناسایی و دستگیر شد. حراست دانشگاه اعلام کرد که این فرد دستگیرشده، سه ضارب متواری دیگر را معرفی کرده است.
رییس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان با بیان اینکه دانشجویان آسیب‌دیده اکنون در وضعیت خوبی به‌سر می‌برند، گفت: این حادثه تلفات جانی به همراه نداشت. آجیلی افزود: برای برقراری امنیت بیشتر در منطقه با حضور تعدادی از مسئولان شهرستان تمهیداتی اندیشیده شد تا دیگر این اتفاقات تکرار نشود و در چیدمان حراست دانشگاه تغییراتی اعمال کردیم و در حال افزایش نیروهای حفاظتی خود در منطقه هستیم. تا آنجایی که امکان داشته باشد در اندیشه جا به جایی مزارع دانشگاه به محل امنی هستیم تا در کنترل بهتر و بیشتر دانشگاه باشند.
رییس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان گفت:‌ در حال حاضر دانشگاه با افزایش تعداد نیروهای نگهبان خود قصد دارد در مسیر مزارع تا دانشگاه گشت راه‌اندازی کند تا تسلط کافی به منطقه داشته باشند.
آجیلی اظهار داشت: دانشگاه با انجام این اقدامات تصمیم دارد؛ امنیت نسبی برای دانشجویان خود ایجاد کند اما برای جلوگیری از تکرار این اتفاقات از نیروی انتظامی درخواست می‌کنیم تمهیدات لازم را انجام دهد. 
47 282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =