مهر نوشت:

قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از اتمام ماموریت کاری ستاد بسیج اقتصادی در مجموعه این وزارتخانه خبرداد و گفت: کارکنان این ستاد در سایر زیرمجموعه‌های وزارت مشغول به کار خواهند شد.
فریدون احمدی با بیان اینکه پرداخت یارانه شیر به عنوان آخرین اقدام از مجموعه فعالیت‌های ستاد بسیج اقتصادی کشور تلقی می‌شود، گفت: این سازمان در ساختار جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت جایگاهی نخواهد داشت.

قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: با توجه به هدفگذاری‌های صورت گرفته از سوی دولت در خصوص هدفمند کردن یارانه‌ها، ستاد بسیج اقتصادی فعالیتی را به دوش نخواهد گرفت و بر این اساس، پرونده کاری این ستاد نیز بسته شد.

وی تصریح کرد: کارکنان ستاد بسیج اقتصادی نیز در سایر مجموعه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت مشغول به فعالیت خواهند شد و جای هیچگونه نگرانی برای آنها نیست؛ چراکه وزارت صنعت، معدن و تجارت تمامی جوانب کار را سنجیده و برای تمامی کارکنان این ستاد،‌ چاره‌اندیشی خواهد کرد.

احمدی گفت: وضعیت کارکنان ستاد بسیج اقتصادی کشور در چارت وزارت صنعت،‌معدن و تجارت جایگاهی به مراتب مناسب‌تر از وضعیت قبلی خود خواهند یافت و نباید نگران آینده کاری خود باشند،‌چراکه تدابیری برای آنها در نظر گرفته شده است که آنها بتوانند در ساختار جدید موقعیت مناسب‌تری به لحاظ شغلی و حقوقی داشته باشند. این درحالی است که تعدیل نیرو نخواهند داشت.

قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در خصوص تعهدات وزارت بازرگانی سابق در خصوص پرداخت مزایای شغلی کارکنان ستاد بسیج اقتصادی گفت: معوقات حقوقی این افراد تا اندازه زیادی پرداخت شده است.
3939
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =