ایرنا نوشت:

بهروز مرادی درباره درگیری ایجاد شده بین یك نماینده مجلس با وی در جلسه علنی امروز(سه شنبه) مجلس با تاكید به اینكه از ' حق خود و نظام نمی گذرم'، تصریح كرد: از بنده خواسته شد برای ارائه توضیحاتی در باره یك استفساریه در خصوص درآمدهای سازمان هدفمند سازی یارانه ها به عنوان نماینده دولت در مجلس حضور یابم و در باره روالی كه در خصوص هدفمندی یارانه ها انجام شده است، توضیحاتی ارائه كنم.

وی افزود: در جلسه حضور پیدا كردم، پشت تریبون رفتم و توضیحاتی دادم حتی رییس مجلس یك یا دو سئوال در بین صحبت هایم از بنده پرسید، زمانی كه صحبت هایم تمام شد در صندلی های ردیف اول كنار آقای میرتاج الدینی نشستم، حدودا یك یا دو دقیقه نشسته بودم كه آقایی آمد و بعدها متوجه شدم نماینده فریمان و فردی به نام آقای حسینی است.

مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها اضافه كرد: ایشان مراجعه كردند و گفتند گزارش ، آمار و ارقام شما همه دروغ بود ، چرا دروغ می گویید ، پاسخ دادم دلیلی برای دروغ گفتن وجود ندارد، آمار و ارقام رسمی و مستند است و این آمارو ارقام در خزانه و معاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری موجود است.

مرادی با بیان اینكه متذكر شدم ،' آنچه را كه مجلس امروز می خواهد تحت عنوان دو فوریتی مطرح كند ،ما یك سال است اجرا كرده ایم' ، ادامه داد: ایشان بلافاصله در حالی كه روی صندلی نشسته بودم یك كشیده به من زد ، سپس من بلند شدم و عكس العمل نشان دادم.

وی خاطرنشان كرد: در این قصه كسانی دیگر بودند آقایی به نام اسدی با صدای بلند می گفت بیایید جمع شویم این آقا را كتك بزنیم، این مساله شائبه اینكه این كار برنامه ریزی شده بود را افزایش می دهد.

مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها تصریح كرد: بعداز آنكه وی اهانت كرد و بطور عملی نشان داد كه برای نمایندگان دولت در مجلس امنیت و احترام وجود ندارد، عنوان كردم نمایندگان من را دعوت كردند تا با حضور در مجلس گزارش دهم آن وقت كشیده توی گوشم می زنید ؟

مرادی در پاسخ به پرسشی درباره دستور رییس مجلس برای بیرون كردن وی از صحن مجلس، گفت: نهایت تاسف را برای رییس مجلس دارم كه قضاوت غیرمنصفانه انجام داد و به بی احترامی و عدم امنیتی كه برای من وجود داشت و به هتاكی و افترای دروغ بودن آمارها و ضرب و شتمی كه صورت گرفت، توجهی نكرد، كنار صورت و زیر گلوی من جراحتش مشخص است و تعداد زیادی از نمایندگان نیز این موضوع را دیدند.

وی افزود:رییس مجلس باید در این راستا قضاوت منصفانه انجام می داد كه متاسفانه با وارونه جلوه دادن رخداد از پشت تریبون مجلس عنوان كرد نماینده دولت به نماینده مجلس بی احترامی كرده است.

مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها خاطرنشان كرد:این جای تاسف دارد مجلسی كه امام (ره)می گویند عصاره فضائل ملت است شرایط به گونه ای شود كه یك خدمتگزار ملت برای ارائه گزارش به مجلس بیاید اما فردی چنین هتاكی كند و كشیده بزند و مورد حمایت رییس مجلس هم قرار گیرد.

مرادی به سابقه بیماری قلبی خود اشاره و تصریح كرد: با توجه به این بیماری یكی از اطبا كه نماینده مجلس یا پزشك حاضر در مجلس بود مرا معاینه و قرص تجویزكرد ، نمایندگان دیگری حضور یافتند و دلجویی كردند از جمله آقای ابوترابی نماینده قزوین ، حیدرپور نماینده قمشه ، سید كاظم حجازی نماینده همدان ، زارعی پور نماینده تهران، آنان در كم و كیف قضیه هستند،این آقایان عنوان كردند كه ' این جسارت بود، دیدیم او كشیده زد و شروع كننده درگیری بود' .

وی گفت: در این ماجرا دو مطلب كاملا مشهود بود ، یكی حركت ناجوانمردانه و سبكسرانه نماینده فریمان و دیگری اظهار نظر و قضاوت غیرمنصفانه رییس مجلس كه بدون اطلاع قضاوت كرد.

مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها افزود:بعد از این ماجرا از مجلس بیرون آمدم ،در حال سوار شدن به ماشین بودم كه آقایان روح الله حسینیان و ابوترابی گفتند آقای حسینی نماینده فریمان پشیمان است می خواهد از شما عذرخواهی كند من نپذیرفتم و گفتم ' حركتی صورت گرفته كه نباید به سادگی از كنار آن گذشت و باید به صورت جدی رسیدگی شود'.

مرادی ادامه داد:ابوترابی من را به جدش قسم داد شما بیایید ایشان می خواهد ابراز ندامت كند من به واسطه احترام فراوانی كه برای آقای ابوترابی قائلم ، پذیرفتم و در معیت روح الله حسینان و ابوترابی وارد مجلس شدم آن آقا آنجا در جمع سید كاظم حجازی؛ حیدرپور؛ ابوترابی و روح الله حسینیان و چند نماینده دیگر اعلام كرد كه عصبانی بودم، من را ببخش و اشتباه كردم من مجددا نپذیرفتم و گفتم برای من قابل قبول نیست هم در این دنیا پیگیری می كنم و هم روی پل صراط تورا نگه می دارم كه ابوترابی بازهم من را قسم داد و گفت ایشان را ببخش ، در نهایت ایشان صورت مرا بوسید و طلب بخشش كرد.

وی تاكید كرد: این قضیه تنها مربوط به من نیست بلكه بیشتر مربوط به نظام است، بنده حق خود را از راههای قانونی پیگیری می كنم تا بی احترامی و عدم امنیت برای نمایندگان دولت در مجلس پایان یابد.

مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها گفت: این حق نظام است كه احترام و امنیت نمایندگان دولت در مجلس باید حفظ شود ، موضوع را بصورت جدی تا پایان كار از طریق شورای نگهبان و مرجع قضایی پیگیری خواهم كرد.

مرادی از یك نماینده مجلس شورای اسلامی كه او را معاینه كرد و تحت درمان قرار داد، قدردانی كرد.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وحید IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
    114 6
    آخه گناه داشت.اون مگه چکار کرده شما زدینش فقط اون مطالب رو گرفته قرائت کرده.
    • بدون نام IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
      6 1
      این "گرفته قرائت کرده" کلی کعنی داشت ها
    • نیما IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
      10 1
      ای بابا چرا گنده اش میکنید تو خارج نماینده میفتند به قصد کش همدیگه رو میزنند تو صدا و سیما هم مرتب نشون میده حالا یه چک که قابل نداره تو این همه...
  • بدون نام IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
    4 7
    خجالت کشیدن هم خوب است ولیکن برای کی؟ نماینده مردم را کتک میزند و طلبکار هم است!
  • هادی IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
    5 5
    متاسفم برای نمایندگان مجلس که نکته اولیه شغل خود را که اخلاق حرفه است رعایت نکرده اند
  • بدون نام IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
    3 3
    برنامه ریزی شده بود؟!
  • ئخذهد IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    23 2
    وی تاكید كرد: این قضیه تنها مربوط به من نیست بلكه بیشتر مربوط به نظام است...!!!!!!! باز کم اوردن پای نظام رو وسط کشیدن!
    • امید NL ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
      4 1
      صبر کن این تازه اولش هست توی مرحله بعد پای اسلام رو هم وسط میکشه
  • محسن IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    16 4
    سلام حق با نماينده دولته و آقايان احمدي نژاد و مشايي هم حاضرند در دادكاه شهادت بدمند، تازه اسنادشم موجوده.
  • بدون نام IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    11 3
    بنظر می رسه آقا مراد دست پیش گرفته تا پس نیفته!!! این هدفمندی یارانه ها از اول هم بیراهه بود -معلوم نیست در آمدهای کشور کجاها هزینه می شود وبا این سنار سی شاهی مردم را سر کار گذاشته اند-بهتر است سری به قیمت سکه وارز بیندازیم که در طول این یکسال این دولت آب زیر کاهی چه کلاهی سر مردم گذاشت!
  • بدون نام IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    1 2
    آقا این هدف مندی هدفش خیر خواهانه نبود پول یا مفت و تنبل پروری تورم بالا تعطیل شدن صنایع ..... گاهی فکر می کنم دست دشمنان در این کار است
  • ممد IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
    2 1
    این مجلسی ها زورشون به رقباشون نمیرسید مرادی رو تو تنها گیرش آوردن شانس آورده جونه سالم به در برده
  • ترانه IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
    0 1
    حالا خدا کنه این مساله هدفمند باشه...........راستی چند نفر به یه نفر
  • ترنادو IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
    2 1
    اگه برای هیچ کس نون نداشته باشه واسه دور بعد کاندیداتوری نماینده فریمان که اب داره مگه میشه مردم به همچین نماینده دلسوزو فداکاری رای ندن