نادر قاضی​پور از رویکرد دولت نسبت به تصویب قانون حمایت از بیکاران انتقاد کرد و هشدارهایی به برخی وزرا و تذکری هم به معاون رئیس​جمهور داد.

به گزارش خبرآنلاين، نماينده اروميه با بيان اينکه با تصويب قانون بيکاري، يکي از با ارزش​ترين تصميمات مجالس در ارتباط با آسيب پذيرترين اقشار جامعه، به تصويب رسيد، گفت: آقاي وزير جهاد و آقاي وزير بازرگاني به شما هشدار مي​دهم که از اين طرح دفاع کنيد. چرا در روزنامه دولت، به نقل از آقاي ميرتاج​الديني، مطالب کذبي عليه اين مصوبه چاپ ​شد؟ آن هم در مورد قانوني که آثار اجتماعي و اقتصادي و سياسي و امنيتي مثبتي دارد.
گزيده نطق امروز وي از اين قرار است:
·         امروز چهارمين روز ثبت نام در انتخابات مجلس نهم است. چرا برخي در اين انتخابات شرکت نمي کنند؟ مگر ديد ملي ندارند که ديگران را به حضور در انتخابات تشويق نمي​کنند؟ من روز شنبه اولين نفري بودم که در اروميه ثبت نام کردم و به وظيفه​ام در قبال نظام عمل کردم.
·         اقطر کوچولو، به نوکري براي آمريکا پايان بده و گرنه مورد غضب مردم ايرن بزرگ قرار مي گيريد!
·         آقاي بهمني چرا بازار ارز و سکه را کنترل نمي کنيد؟ چرا اقتصاد را دستوري مي​کنيد و از افراد صاحب نظر استفاده نمي​کنيد؟ سود حاصله از فروش ارز و سکه کجا مي​رود؟
·         سرنوشت ميلياردها تومان از معاملات مشخص نيست. از سال قبل تا کنون 50 درصد، از ارزش پول ملي کاهش يافته آن وقت مي خواهيد واحد پول را عوض کنيد؟
·         اعتبار مترو چه شد؟ چرا قاليباف را تحت فشار قرار مي​دهيد؟
·         آقاي حافظي از خدا بترس و حق کارگران را ضايع نکن!
·         آقاي رئيس جمهور چرا سوخت مساجد شهرستاني را به قيد ليتري 150 تومن نمي​دهيد؟ پول نفت در حساب شخصي چه کساني است که به حساب ذخيره ارزي نمي​رود؟
·         هيات رئيسه چرا صحبت نماينده​هاي تهران را قطع نمي​کنيد اما سخن نماينده شهرستان را قطع مي کنيد!
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
    42 10
    تبلیغات نمایندگان شروع شده هرکی میخواد بیشتر از دولت انتقاد کنه
  • بدون نام IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
    46 0
    می بینم که نطق نماینده ها باز شده!
  • بابک IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
    23 0
    به نظر من باید انتخابات مجلس رو سالی شیش هفت بار برگزار کنن، تا نمایندگان از این دست نطق‌های آتشین بیشتر داشته باشن. نه اینکه ۴ سال یکبار به حرف بیان
  • بدون نام IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
    22 0
    شما اگر این مشکلات رو دیدید چرا تا الان سکوت کردید ؟ تازه حتی الان هم که میگید و میدونید چرا اقدام فوری نمیکنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سایت خبر انصاف داشته باش و بزار share بشه لطفا !!!!