مراسم تشییع سید ابراهیم رئیسی در تبریز، قم، تهران، بیرجند و مشهد برگزار می شود/ مسیر تشییع در قم مشخص شد

با تشکیل ستاد برگزاری مراسم، تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.مراسم تشییع و تدفین حضرت آیت الله رئیسی در شب جمعه در حرم امام رضا (ع) انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن منصوری، رئیس کمیته تشییع، درخصوص مراسم تشییع و تدفین آیت الله رئیسی و هیئت همراه، گفت: با تشکیل ستاد برگزاری مراسم، تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شده است.

وی گفت: مراسم تشییع و تدفین حضرت آیت الله رئیسی در شب جمعه در حرم امام رضا (ع) انجام خواهد شد. پنجشنبه صبح مراسم تشییع در استان خراسان جنوبی برگزار و پس از آن پیکرها به مشهد منتقل می شود.

وی تاکید کرد: مراسم تشییع شهدا صبح چهارشنبه در تهران برگزار می شود. در ساعت پایانی شب پیکرها به مصلی تهران انتقال و مراسم وداع در آنجا برگزار خواهد شد.

منصوری ادامه داد: از ساعت ۱۶ فردا در جوار مطهر حضرت معصومه حد فاصل جماران تا حرم، مراسم تشییع و گرامیداشت پیکر شهدای خدمت برگزار می شود.

مراسم بدرقه شهدای خدمت از ساعت ۰۹:۳۰ صبح از میدان شهدا تا مصلی تبریز برگزار خواهد شد.

مسیر تشییع پیکر شهید سید ابراهیم رئیسی در قم مشخص شد

همچنین بنابر روایت مهر، مراسم وداع و تشییع با پیکر مطهر شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان وی بعد از ظهر سه شنبه از ساعت ۱۶:۳۰ از عمود ۱۸ بلوار پیامبر اعظم تقاطع بسیج به سمت مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

پیکرهای مطهر شهید امیر عبداللهیان وزیر فقید امورخارجه، آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در سانحه سقوط بالگرد نیز در بین مردم قم تشییع می‌شود.

پیکرهای مطهر شهدای خدمت، گرد مضجع شریف کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نیز طواف داده خواهد شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1909372

برچسب‌ها