پرسپولیس ستاره‌اش را می‌فروشد اما نه به این قیمت!

پرسپولیس علاقه‌ای به فروش ستاره ازبک خود با مبلغی پایین ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اوستون اورونوف در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ بیست‌وسوم تصمیم گرفت راهی پرسپولیس شود. قرارداد ستاره ازبک با نوفباخور تمام شده بود و این بازیکن به صورت آزاد، سرخ‌پوش شد. اورونوف در لیگ قهرمانان آسیا برابر نساجی قرار گرفته بود و در دو بازی رفت و برگشت برابر این تیم، درخشید و موفق شد دروازه شاگردان سیدمهدی رحمتی را باز کند تا توجه باشگاه‌های ایرانی به او، بیش از پیش شود و درنهایت پرسپولیس، موفق به جذب این بازیکن شد. چند روزی است که شایعه جدایی اورونوف از پرسپولیس به گوش می‌رسد اما آیا واقعا سرخ‌ها ستاره خود را از دست می‌دهند؟ قطعا خیر!

پرسپولیس جلوتر از استقلال

به گزارش فوتبال ۳۶۰، پرسپولیس در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ بیست‌وسوم، بهتر از استقلال عمل کرد و شاهد جذب ستاره‌های خوبی برای اوسمار ویرا بودیم. اوسمار هم به خوبی از خریدهای جدید خود بازی گرفته است و البته همچنان استقلال با یک امتیاز اختلاف نسبت به سرخ‌پوشان در صدر جدول فصل جاری لیگ برتر قرار دارد.

جواد نکونام علاقه زیادی داشت تا اوستون اورونوف در استقلال شاگرد او شود اما درنهایت این اتفاق رخ نداد. نکونام هم بارها در نشست‌های خبری خود از این اتفاق ابراز ناراحتی کرد چراکه بازیکن مد نظر سرمربی آبی‌ها، به تیم رقیب یعنی پرسپولیس پیوست. پرسپولیس موفق شد از تعلل مدیران استقلال استفاده کند و به سادگی اورونوف را به تهران بیاورد. اوستون خیلی زود در دل هواداران پرسپولیس جا گرفت و با حرکات تکنیکی خود و قدرت حمل توپ بالا، جان تازه‌ای به خط حمله پرسپولیس بخشید.

اورونوف تا پایان هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر موفق شده 4 گل برای سرخ‌ها به‌ثمر برساند که آمار خوبی محسوب می‌شود زیر او همین حالا هم از سعید صادقی و مهدی ترابی در امر گلزنی آمار بهتری دارد. ضمن آنکه ستاره ازبک در جام حذفی توانسته یک‌بار در نقش گلزن بدرخشد و یک‌بار هم برای تیمش گل ساخته است.

اورونوف جایی نمی‌رود

درست چند هفته مانده به پایان لیگ برتر، شایعه‌ای مبنی بر جدایی اوستون اورونوف از پرسپولیس منتشر شده است، موضوعی که نگرانی هواداران را به دنبال داشت و مدیران پرسپولیس خیلی سریع این موضوع را تکذیب کردند. خلاف ادعای برخی رسانه‌ها، در قرارداد اوستون اورونوف با پرسپولیس هیچ بند فسخی وجود ندارد و هر باشگاهی که علاقه‌مند به جذب ستاره ازبک سرخ‌ها است، باید رضایت پرسپولیس را جذب کند.

چند باشگاه عربی خواهان اورونوف هستند اما موضع باشگاه پرسپولیس در مورد جدایی ستاره ازبک خود مشخص است و به این راحتی این بازیکن را از دست نمی‌دهند. مدیران پرسپولیس تاکید کرده‌اند اگر پیشنهادی بیش از یک میلیون دلار به دست آن‌ها برسد، شاید به فروش این بازیکن فکر کنند و در غیر این صورت، اورونوف فروشی نیست. با توجه به فشار هواداران پرسپولیس و البته کیفیت فنی بالای اوستون اورونوف، جدایی او از سرخ‌پوشان پایتخت بعید به نظر می‌رسد و احتمالا در فصل آینده هم شاهد حضور او در ایران هستیم.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1909330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =