شهادت ۳ مامور پلیس توسط شرور سطح یک تهران/ اسامی شهدا

در درگیری با یکی از اراذل و اوباش در شرق تهران ۳ مامور پلیس به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرآنلاین، ۳ مامور پلیس در درگیری با یکی از ارازل و اوباش در شرق تهران به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

تسنیم در خبری نوشت: شب گذشته دوشنبه سی‌ام اردیبهشت‌ ماه، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، گشت انتظامی ماموران کلانتری ۱۰۷ نارمک در حال گشت‌زنی بودند که به مرد جوانی مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

مرد جوان که پشت موتورسیکلت خود بود، هنگامی که متوجه حضور ماموران پلیس شد در همان لحظات اولیه با سلاح کلت‌کمری‌اش به سمت پلیس تیراندازی کرد که یکی از ماموران زخمی اما پس از انتقال به بیمارستان انصاری به درجه رفیع شهادت نائل شد.

با اعلام این خبر، خیلی زود قاضی امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شد.

اقدامات اطلاعاتی حکایت از آن داشت، قاتل که ارازل و اوباش سطح یک و فروشنده مواد مخدر بوده پس از ارتکاب جنایت با سلاح جنگی قبل از رسیدن پلیس، متواری شده است.

پس از پایان تحقیقات میدانی، ماموران پلیس پیشگیری، تردد متهم را در حوالی منطقه رسالت شناسایی کردند و برای دستگیری وارد عمل شدند اما مرد جنایتکار پس از مشاهده نیروی انتظامی مجدداً دست به سلاح شد و با چند شلیک، ۲ مامور دیگر را به درجه رفیع شهادت نائل کرد و ۲ نفر دیگر از پرسنل نیروی انتظامی نیز به شدت زخمی شدند.

همچنین خود مرد جنایتکار در جریان تیراندازی توسط ماموران پلیس با شلیک گلوله به هلاکت رسید و تعدادی از شهروندان نیز در این حادثه مجروح شدند.

نام اسامی شهدای شب گذشته فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، سروان مسعود کرمی؛ استوار دوم احسان منشی‌زاده و گروهبان یکم فرزاد روزبهانی است.

۲ مامور پلیسی که در حادثه تیراندازی زخمی شدند در حال حاضر در بیمارستان بستری هستند و حال جسمی مساعدی ندارند.

سیر مراحل قانونی پرونده توسط قاضی امیرحسین علیمردان بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امورجنایی آغاز شده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1908999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =