«بایدن» برای یک جلسه توجیهی فوری به کاخ‌سفید بازگشت

رئیس‌جمهور آمریکا به‌دنبال حادثه سقوط بالگرد «سید ابراهیم رئیسی» تعطیلات خود را رها کرده و برای یک جلسه توجیهی فوری به کاخ‌سفید بازگشت.

به گزارش خبرآنلاین، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا امروز یکشنبه و به دنبال سقوط بالگرد حامل سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران، تعطیلات خود را کوتاه کرد و برای یک جلسه توجیهی فوری به کاخ سفید بازگشت.

بر اساس اعلام این رسانه، کاخ سفید در این باره اعلام کرد: رئیس جمهور «بایدن» در جریان گزارش های مربوط به حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور ایران قرار گرفت.

به گزارش مهر به نقل از اِسکای نیوز، یکی از مقامات وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) به اسکای نیوز عربی گفت که «رئیس ستاد ارتش برای پیگیری تحولات ایران با فرماندهی مرکزی در تماس هستند.»

این در حالیست که کاخ‌سفید و وزارت خارجه آمریکا امروز به اخبار منتشره پیرامون سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران واکنش نشان دادند.

وزارت خارجه آمریکا در واکنش به اخبار منتشره پیرامون سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: گزارش‌های دریافتی درباره احتمال فرود اضطراری بالگرد رئیس جمهور ایران را از نزدیک دنبال می‌کنیم.

به گزارش الجزیره، کاخ سفید نیز در این خصوص اعلام کرد: رئیس جمهور «بایدن» در جریان گزارش‌ها مبنی بر سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران قرار گرفت.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1908711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =