۰ نفر
۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۰

سردار محسن کاظمینی با حکم سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ و جایگزین سردار حسین همدانی شد.

به گزارش خبرآنلاین این خبر روز پنجشنبه منتشر شد. امروز نیز مراسم تودیع و معارفه فرمانده سابق و فعلی شپاه تهران برگزار شد.(ایــــنــــــجـــــــا)
 اما فرمانده جدید سپاه تهران کیست؟ سردار محسن کاظمینی 50 ساله و اصالتا کاشانی است. وی از روزهای نخست تشکیل سپاه به عضویت آن درآمد. در ابتدای سال 61 به همراه تعدادی از نیروهای تیپ محمد رسول الله و به فرماندهی جاویدالاثر احمد متوسلیان عازم لبنان شد و مدتی آنجا بود. وی از اعضای قدیمی لشکر 27 محمد رسول الله است.
سردار کاظمینی پیش از فرماندهی سپاه تهران معاون عملیات کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است. وی این مسئولیت را از مرداد ماه سال 88 که از خوزستان به تهران آمد بر عهده گرفته بود.
سردار حسین همدانی فرمانده پیشین نیز از بنیانگذاران سپاه همدان است. وی از فرماندهان منطقه عملیاتی بازی دراز در جبهه غرب است.
مهم‌ترین وظیفه سپاه تهران، حفظ امنیت پایتخت و مرکز قدرت سیاسی جمهوری اسلامی در برابر هر نوع تهدید داخلی و یا خطر حمله خارجی است.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =