بانی‌فیلم نوشت:

اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران در حال رایزنی برای تصویب قانونی است که بر مبنای آن بازیگران و عوامل سینما نمی‌توانند همزمان در چند پروژه حضور داشته باشند. اتفاقی که سال‌هاست در مورد بازیگران بیشتر از بقیه رخ می‌دهد بدون آن که اعتراضی را نیز از سوی طرفین به همراه داشته باشد.
 

بر همین اساس سیدضیاء هاشمی از اتخاذ تصمیمی مبنی بر جلوگیری از حضور عوامل سینما به‌طور همزمان در چند پروژه سینمایی خبر داد و گفت: «متأسفانه در حال حاضر برخی از هنرپیشه‌ها به همان شیوه قبل از انقلاب، همزمان در چهار – پنج فیلم سینمایی بازی می‌کنند و این بزرگترین خطر برای سینمای ایران است.»
 

رییس اتحادیه تهیه‌کنندگان در ادامه خاطرنشان کرد: «ما در قراردادها نیز به نحوی پیش‌بینی کرده‌ایم تا به شدت با این قضیه برخورد کنیم، هیچ‌کدام از عوامل سینما مانند (صدابردار، طراح صحنه، بازیگر و ...) اجازه ندارند، همزمان در چند پروژه حضور یابند. مگر یک فرد تا چه اندازه می‌تواند، توان کاری خود را در چند اثر تقسیم کند به‌عنوان مثال یک هنرپیشه چطور می‌تواند همزمان، هم در فیلمی کمدی و هم در فیلمی درام بازی کند! این اتفاق به معنی کم فروشی بازیگر است.»

58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =