روزنامه کیهان در قالب نامه‌ای سرگشاده به مجیدمجیدی کارگردان نام آور کشورمان حمله کرد.

در این مقاله که به قلم امیرحسین فردی مدیر مسوول کیهان بچه ها نوشته شده آمده است:

آقامجید، حداقل انتظار این بود که تو و دوستانت، پس از اتمام حجت رهبر انقلاب، از اردوگاه فتنه گران بیرون می آمدید و رفتار آنها را محکوم می کردید، اما این کار را نکردید، درست است؟ به جای آن، بیانیه شدید و غلیظ دیگری صادر کردید که به نوعی خط ونشان کشیدن برای نظام بود، در آن شرایط حاد. خواسته یا ناخواسته شما هم در کنار آن دسته از هنرمندنمایانی قرارگرفتید که مواجب بگیر اجانب اند و جیره خوار آنان!

... این همه گذشت تا این که تو را در روزهای پایانی ماه مبارک در حسینیه امام خمینی، درمحضر رهبر انقلاب دیدم. خوشحال شدم که آمدی، خوشحال شدم که برگشتی. اما وقتی پشت تریبون رفتی و با بغض خطاب به رهبر معظم انقلاب گفتی: «آقا، ما کجا می رویم؟»
تعجب کردم. یعنی این مجید مجیدی، کارگردان متعهد سینمای ایران است که چنین سؤال پیش پا افتاده ای از رهبر انقلاب می پرسد؟! بسیاری از توده های متدین و خالص مردم ماهها پیش به پاسخ چنین پرسشی رسیده بودند و هیچ گره و ابهامی هم نداشتند و ندارند، اما مجید مجیدی فرهیخته ما، از پس چنین سؤال آسانی برنیامده که حال آمده آن را از رهبری بپرسد؟ حضرت آقا که بارها به این نوع پرسش ها پاسخ داده اند. پس چرا آقای مجیدی نشنیده، و اگر شنیده چرا متوجه نشده، یعنی این قدر پیچیده و تودر تو است که نیازمند رمزگشایی این چنینی باشد؟ انتظار این بود و هست آقای مجیدی دقیق ترین و شفاف ترین تحلیل ها را پیرامون وقایع اخیر به جامعه ارائه بدهد. نه این که خود چنین سرگشته بماند.

توقع مردم، از امثال آقای مجیدی بسیار است. چرا که آنان جوانانی نیستند که تازه پا به عرصه جامعه و هنر گذاشته باشند. بلکه نسلی اند که در کوران انقلاب بالیده اند، درکوره جنگ آبدیده شده اند و درگیر ودار فتنه هایی، همچون خیانت بنی صدر، رجوی و لغزش شخصیت های موجه دیگر را به چشم دیده و آزموده شده اند. بنابراین نباید حوادث اخیر و فتنه تجدیدنظرطلبان امروزی، آنها را متحیر کند.

در هرحال و بدون تردید، مجید مجیدی و امثال او فرزندان راستین این نظام مظلوم هستند. درفضای قدسی انقلاب اسلامی تنفس کرده و بالیده اند آن ها می دانند درپیشامدها و حوادث این چنینی، تنها راه نجات، به کاربستن رهنمودهای رهبری است که بی گمان نگاه ایشان همواره راهگشا و راهنمای ملت است. اکنون که غبار تیره فتنه درحال فروکش است و می توان در پس و پشت صحنه، دستهای عروسک گردان ها را دید و به عمق استراتژیک جغرافیای شورش ها پی برد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 19071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۲
    1 0
    درود بر مجیدی با صداقت و شجاع
  • فرهاد IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۲
    1 0
    مجيدي مرد بزرگي بود كه آسماني هم شد. درود بر او
  • بی نام IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۲
    0 0
    ایشان همان کیهان بچه ها را مدیریت کنند بهتر است
  • ازادی خواه IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۲
    1 0
    امان از دست مطبوعات. زنده باد مجیدی
  • بی نام IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۲
    1 0
    من هم مي‌گويم (ما داريم كجا مي‌رويم) !!!!!
  • مریم IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۲
    1 0
    ما داریم کجا می رویم؟ این سوال همه ماست
  • سید IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۲
    0 0
    مجیدی سرگشته نیست کیهانی! میخواد تو هم متوجه بشی که اینجای کارش مشکل داره.
  • نرجس IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۲
    1 0
    خدا را شكر كه مجيدي در كنار شما نماند.
  • یک پزشک IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۲
    0 0
    آقای مجید مجیدی قبل از انتخابات برای کاندیدائی که مورد تائید شورای نگهبان بود فیلمی ساخت و پس از انتخابات هم هیچکاه مواضع و عملکرد آن کاندیدا را تائید نکرد و حضور ایشان در محضر رهبر عزیزمان و درد دل با ایشان هم نشانی از خارج بودن وی از اردوگاه فتنه گران است. چرا بی جهت اینگونه افراد باارزش را از جریان اصولی نظام خارج می دانیم؟
  • مجید IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۲
    1 0
    درودبرمجیدی