عکس‌| تقلب بازیکن پیشین بارسلونا؛ وقتی برادر دوقلویش را قالب کرد!

در اتفاقی کم‌سابقه در فوتبال اروپا برادر دوقلوی بازیکن پیشین بارسلونا برادر دوقلویش را به جای خود معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در فصلی جدید از تقلب و حیله‌گری در تاریخ فوتبال، یک بازیکن فوتبال که سابقه عضویت در آکادمی باشگاه بارسلونا را هم دارد، برادرش را به جای خود برای عقد قرارداد با تیم دینامو بخارست رومانی معرفی کرد.

به گزارش تسنیم، به نقل از مارکا؛ تیم پایتخت رومانی ماه فوریه به تصور اینکه در حال جذب یکی از محصولات آکادمی باشگاه بارسلونا است؛ با ادگار ایه قرارداد بست اما اکنون بعد از سه ماه مشخص شده بازیکنی که در این مدت در حالی بازی برای دیناموبخارست بوده، برادر دوقلوی او ادلینو بوده است. در پی افشای این موضوع، باشگاه دنیاموبخارست که برای فرار از سقوط می‌جنگد از ادگار ایه شکایت کرده است.

تیم فوتبال بارسلونا , لالیگا اسپانیا , فوتبال اسپانیا ,

گویا چیزی که سبب شده باشگاه دینامو بخارست متوجه فریب خوردنش شود، این بوده که ادلینو برخلاف برادر دوقلویش تنها قادر به صحبت به زبان پرتغالی بوده است؛ چرا که بازیکن اصلی به سبب سابقه بازی در کشورهای مختلف امکان برقراری ارتباط به زبان‌های دیگر را دارد.

گفته می‌شود این احتمال وجود دارد که سازمان لیگ رومانی، باشگاه دیناموبخارست را به خاطر استفاده از بازیکن غیرمجاز با کسر 8 امتیاز مجازات کند که این اتفاق سقوط این تیم به دسته پایین‌تر را به همراه خواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1906152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =