تهدید جدی علیه تیم‌ها؛ احتمال تعویق لیگ برتر!

فدراسیون فوتبال به دنبال حواشی رخ داده پیرامون هواداران و ورود وزیر، تمامی باشگاه‌های لیگ برتری را موظف به انجام برخی از اقدامات در زمینه تشکیل کانون هواداری و بلیت فروشی هوشمندانه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان که در آن یکی از هواداران منتسب به باشگاه سپاهان نسبت به هواداران خانم پرسپولیس الفاظ زشتی را به کار برده بود، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای خطاب به مهدی تاج خواستار پیگیری فوری این موضوع شد.

امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهار داشت: پیرو دستور وزیر ورزش، فوراً جلسه‌ای پیرامون این موضوع تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد. در گام نخست تمامی باشگاه‌ها موظف هستند تا کانون‌های هواداری خود را تشکیل دهند و نفرات تأیید شده در آن را به اطلاع فدراسیون فوتبال برسانند.

او ادامه داد: در مرحله دوم برای فصل آینده لیگ برتر، بلیت فروشی هوشمندانه صورت خواهد گرفت و این بدان معناست که هر فرد روی صندلی مربوط به خودش خواهد نشست و در این زمینه صحبت‌هایی نیز با سازمان ثبت احوال شده است تا به بهترین شکل بلیت فروشی و احراز هویت افراد صورت گیرد.

علوی افزود: در مرحله سوم، تمام باشگاه‌ها موظفند تا مطابق با دستورات کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC تجهیزات ورزشگاه‌ها و تیم‌های خود را انجام دهند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: چنانچه این اتفاقات در باشگاه‌ها رخ ندهد و سیستم بلیت فروشی هوشمندانه اجرایی نشود، برگزاری فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر به تعویق خواهد افتاد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1903582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =