قاب‌های ماندگار روستایی جشنواره ملی رضوی به سنقر رسید

عکاس سنقری عنوان برتر بخش عکاسی ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کرمانشاه، حمید واحدی عکاس برجسته سنقری و ملی، با ثبت تصاویری بدیع و خلاقانه از زندگی روستایی و عشایری، عنوان نخست بخش عکاسی ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی را از آن خود کرد.

این موفقیت حمید واحدی، بار دیگر ظرفیت‌های هنری و فرهنگی شهرستان سنقر را به رخ کشید و موجب افتخار و مباهات مردم این دیارشد.

این دوره از جشنواره که به دبیری فرهاد قائمیان در استان بوشهربرگزار شد، هنرمندان برگزیده کشور در بخش‌های مختلف چاووشی‌خوانی، منقبت‌خوانی، پرده خوانی، نقالی و عکس روستایی با یکدیگربه رقابت پرداختند.

حضور حمید واحدی دراین جشنواره و کسب عنوان نخست، نشان‌دهنده ی استعداد و ذوق سرشار این هنرمند سنقری در ثبت و به تصویر کشیدن زیبایی‌های زندگی روستایی و عشایری است. عکس‌های او، گویی قاب‌هایی ماندگار از لحظات ناب زندگی در روستاها و عشایر را به تصویر کشیده‌اند و حکایت‌گر صبر، تلاش، فرهنگ و اصالت مردمی هستند که در دل طبیعت زندگی می‌کنند.

علی حشمتی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقر و کلیایی ضمن تبریک به حمید واحدی و آرزوی موفقیت‌های روزافزون برای وی، اظهار کرد: امید است شاهد درخشش هرچه بیشتر هنرمندان شهرستان سنقر در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1903378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =