ایسنا نوشت:

معاون صنايع و انرژي ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت گفت: سهميه و قيمت بنزين در دي ماه، مطابق ماه گذشته به كارت هاي سوخت واريز مي‌شود و تغييري در آن صورت نگرفته است.
مهندس علي ربيعي با اشاره به گذشت يكسال از اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها گفت: عليرغم افزايش بيش از يك ميليون خودرو به ناوگان حمل و نقل كشور مصرف بنزين در طي يك سال اخير با روند كاهشي روبرو بوده است.
وي افزود: در هفته گذشته مصرف بنزين به 57 ميليون ليتر در روز رسيد كه نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 5 درصد كاهش يافت كه در مجموع با توجه به افزايش تعداد خودرو مصرف واقعي بنزين بيش از 15 درصد كاهش نشان مي‌دهد.
به گفته وي علت اين كاهش همكاري بسيار خوب مردم در استفاده بيش از پيش از وسايل حمل و نقل عمومي و اقدامات مناسب دولت در تجهيز ناوگان حمل و نقل عمومي است.
معاون صنايع و انرژي ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت درباره سهميه و قيمت بنزين دي ماه گفت: 60 ليتر سهميه بنزين دي ماه خودروهاي شخصي ساعت 24 روز چهارشنبه 30 آذر ماه در كارت هاي سوخت واريز مي‌شود.
وي ادامه داد: ديگر وسايل نقليه عمومي نيز سهميه‌اي مشابه سهميه آذرماه دريافت خواهند كرد و بنابر اين هيچ گونه تغيير در ميزان قيمت و سهميه سوخت در دي ماه وجود نخواهد داشت.
ربيعي خاطرنشان كرد: در دي ماه 500 ليتر سهميه بنزين با نرخ آزاد 700 توماني در كارت‌هاي سوخت خودروها واريز مي شود كه در صورت اتمام سهميه 400 توماني قابل استفاده خواهد بود.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =