خبر خوش برای استقلالی ها؛ شاگردان نکونام صدرنشین ماندند!

دو تیم پرسپولیس و سپاهان در پایان این رقابت حساس به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان بود. درحالی که این دیدار در بازی رفت و در اصفهان با یک گل به نفع طلایی ‌پوشان به پایان رسید اما در بازی برگشت با نتیجه تساوی به نفع دو تیم تمام شد و باعث شد تا استقلالی ها همچنان صدر نشین بمانند.

ترکیب پرسپولیس
علیرضا بیرانوند، وحدت حنانوف، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی (78 امیری)، اوستون ارونوف، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر
سرمربی: اوسمار ویرا

ترکیب سپاهان
پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان، سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده (۶۵ رضا اسدی)، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو، محمد شکاری ( ۷۵ علی اصغر اعرابی)
سرمربی: ژوزه مورایس

دقیقه ۱۱: پاسی که برای مغانلو ارسال شد شهریار مقانلو را در موقعیت بسیار خوبی قرار داد ولی کمک داور مسابقه پرچم خود را بالا برده بود. این در حالی است که سپاهانی‌ها معتقدند این آفساید به درستی اعدام نشده است.

دقیقه ۲۴: سپاهان برای چندمین مرتبه صاحب ضربه کرنر شد ولی باز هم مدافعین پرسپولیس اجازه ایجاد موقعیت خطرناک را به مهاجمین این تیم ندادند.

دقیقه ۲۹: ضربه سر گئورگی گولسیانی روی ارسال عبدالکریم حسن با اختلاف کمی از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۳۱: شوت سرکش عبدالکریم حسن با فاصله زیادی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۳۸: سپاهانی‌ها موقعیت خوبی برای ثبت اولین گل مسابقه داشتند اما فرشاد احمدزاده با تعلل خود این موقعیت مناسب را از دست داد.

دقیقه ۴۰: رامین رضاییان روی پاس دقیق رضا شکاری موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت ولی شوت او به زاویه بسته زده شد و به تور کناری دروازه برخورد کرد. رضاییان پس از اینکه داور کرنر اعلام نکرد به شدت نسبت به تصمیم معترض بود.

دقیقه ۴۳: مهدی ترابی با نفوذ به قلب خط دفاعی سپاهان و یک دو با گولسیانی موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما شوت او با اختلاف چند متری از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۰: نفوذ وحدت حنانوف روی پاس تماشایی اورونوف می‌رفت که پرسپولیس را به گل اول برساند ولی پاس او با دخالت به موقع میلاد زکی‌پور قطع شد.

دقیقه ۶۱: عبدالکریم در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت ولی شوت او را مدافع سپاهان با تکل به موقع راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۰: ارسال عبدالکریم حسن می‌رفت که به گل اول پرسپولیس تبدیل شود اما مدافع سپاهان زودتر از آل کثیر توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۵: شوت رضا شکاری بی دقت بود و با اختلاف از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۸۲: برخورد برایان داوو و امید عالیشاه و ضربه‌ای که به هافبک بورکینافاسویی سپاهان زد، باعث شد بیژن حیدری کارت قرمز را پس از چند ثانیه و آرام شدن اوضاع از جیب دربیاورد و او را اخراج کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1901895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =