علی مطهری می‌گوید فعلا تنها به دنبال شنیدن جوابی قانع کننده از وزیر ورزش درباره بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌هاست.

نماینده مردم تهران در گفت و گویی با خبرآنلاین درباره شایعه تلاشش برای جمع امضا و طرح استیضاح وزیر ورزش توضیح داد و گفت:« اصلا بحث استیضاح را دنبال نمی کنیم و تنها یک سئوال از وزیر ورزش دارم. البته شنیدم 5 نماینده دیگر هم سئوالاتی داشتند که این سئوال ها پس گرفته شده. پرسشم از آقای وزیر این است که چرا در روز بازی والیبال ایران و چین ، خانم ها و آقایان در کنار هم و به صورت مختلط در ورزشگاه حضور داشتند؟ اینکه مجوزهای لازم درباره این حضور را چه ارگانی صادر کرده . به هر حال صحنه هایی آن روز در ورزشگاه آزادی رخ داده که منطبق با آرمان های ما نیست. حتی بخش هایی از این تصاویر از تلویزیون پخش شده . ایشان باید در این زمینه به ما توضیح بدهند و امیدوارم دلایل شان قانع کننده باشند و بحث به صحن علنی مجلس کشیده نشود.»
او در پاسخ به این سئوال که آیا مخالف حضور بانوان در ورزشگاه هاست ؟ گفت:« راستش من با اینکه حضور مختلط بانوان و آقایان را شاهد باشیم مخالف هستم و فکر می کنم غیر از من ، همه مسئولان هم با چنین اتفاقی مخالف باشند ، حالا بحث اینکه یک جایگاه ویژه برای حضور بانوان در نظر گرفته شده باشد ، متفاوت است اما در این مورد من می خواهم پاسخ وزیر را درباره اتفاقی که رخ داده بپرسم و امیدوارم پاسخ شان ، قانعم کند.»
مطهری در پاسخ به این پرسش که آیا مجلس درباره بحث نزدیک شدن « جریان های انحرافی به ورزش» هم حساسیت دارد گفت:« خیلی از نمایندگان درباره این موضوع حساس هستند و مسئله ورزش و تغییراتش را به دقت زیر نظر گرفته اند. این موضوع نیاز به بررسی های بیشتری دارد و هنوز در این زمینه به قطعیت دست نیافته اند. که اگر به چنین برداشتی با دلیل و مدرک برسند ، حتما واکنش نشان خواهند داد.»
4141
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =