ایسنا نوشت: <BR>

جديدترين آلبوم خشايار اعتمادي با عنوان آلبوم «تو محكومي به برگشتن» بعد از ايام سوگواري محرم، روانه‌ي بازار موسيقي پاپ مي‌شود.
خشايار اعتمادي درباره‌ي اين آلبوم، توضيح داد: «تومحكومي به برگشتن» در ادامه تفكر و روند آلبوم پيشين‌ام «بايد به تو برگردم» است كه از حدود 12 ماه پيش در حال تدارك و جمع بندي اين اثر هستم.
او اين آلبوم را شامل 10 قطعه دانست و افزود: در اين آلبوم يكي از قطعات را به طور مشترك با رضا صادقي خوانده‌ام.
اين خواننده پاپ درباره‌ي فضاي آلبوم توضيح داد: محتواي ترانه‌ها‌ ‌محترم و اميدبخش هستند و از آلبوم‌هاي قبلي بسيار صميمانه‌تر است.
اعتمادي معتقد است: ‌اگر حرف جديدي براي گفتن نباشد‌، نبايد آلبومي منتشر شود. بنده احساس مي‌كنم‌ هنرمند در آثارش بايد حرفي بزند‌ كه امروز در جامعه كمرنگ شده و نياز به شنيدن شدن آن است.
او «تو محكومي به برگشتن » را يكي از پر هزينه‌ترين آلبوم‌هايي دانست كه تا كنون منتشر كرده است و ادامه داد: چه از لحاظ نوازندگان و چه از لحاظ ضبط آهنگسازي و صدابرداري، اين آلبوم بسيار برايم نفس‌گير بود و تمام سازهاي آلبوم آگوستيك هستند.
اعتمادي در بخش ديگري از سخنانش از مخاطبان اين آلبوم در خواست كرد تا نسخه كپي آلبوم را نخرند و گفت: از مردم تقاضا مي‌كنم حقوق كساني را كه براي توليد يك آلبوم تلاش مي‌كنند تا آلبومي در شأن مردم ارائه شود‌، حفظ كنند.
اين هنرمند از معرفي عوامل و توليد كنندگان آلبوم «تو محكومي به برگشتن» خودداري كرد و افزود: ‌اين يك تصميم جمعي بين دست اندركاران آلبوم بود تا فعلا اسمي از نوازندگان، ترانه‌سرايان و آهنگسازان آلبوم نياوريم.
5757
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =