با کمک ۱۳ میلیارد ریالی خیرین گرمساری آزادی ۱۵ زندانی مالی فراهم شد

رئیس کل دادگستری استان سمنان در آئین سنت حسنه جشن گلریزان گرمسار در جمع خیرین نیک اندیش و مسئولان قضایی، اجرایی و انتظامی شهرهای گرمسار، ایوانکی و آرادان حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،حجت الاسلام و المسلمین اکبری در این مراسم گفت: در روایات معصومین(ع) توجه به دیگران سفارش شده است و انفاق کردن نوعی عبادت به شمار می آید. چه زیبنده انفاقی است که نیکوکاران برای رهایی زندانیان گرفتار و نیازمند انجام می دهند.

وی تصریح کرد: محکومان مالی محبوس در زندان ها افرادی هستند که توانایی مالی، کافی و حتی حامیان خاصی ندارند و با نگاه با محبت و مساعدت مالی خیرین نیک اندیش و نیکوکاران، نعمت آزادی و لذت بازگشت زندانیان به آغوش خانواده شان صورت می پذیرد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری با اشاره به سیاست دستگاه قضا در کاهش جمعیت کیفری گفت: ریاست قوه قضائیه تاکید دارد؛ تا جایی که ممکن است از معرفی افراد به زندان خودداری شود. این موضوع به معنای آزادی بدون ضابطه نیست بلکه ناظر بر تناسب میزان جرم و مجازات و اعمال ارفاقات قانونی به مشمولین دارد تا علاوه بر عبرت آموزی، امنیت جامعه حفظ و تامین شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به کمک های خیرین جشن گلریزان گرمسار افزود: به همت و مساعدت خیرین در قالب حمایت های نقدی و تعهدی خیرین ۱۳ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان در این شهرستان جمع آوری و منجر به آزادی ۱۵ نفر محکوم مالی شده است.

وی در خاتمه توصیه کرد: امید است حمایت های مالی نیکوکاران از انجمن های حمایت از زندانیان و ستاد دیه استان همچنان ادامه داشته باشد تا زمینه پشتیبانی از خانواده زندانیان نیازمند و همچنین آزادی زندانیان مالی بیش از پیش فراهم شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1898515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =