«چگونه بازیگر شویم؟»، «چگونه شاعر شویم؟»، «چگونه مدیر فرهنگی شویم؟»، «چگونه موسیقی‌دان شویم؟»، «چگونه نقاش شویم؟» و «چگونه نویسنده شویم؟» منتشر شد.<BR> <BR>

به گزارش خبرآنلاین، عباس محمدی درباره این مجموعه کتاب گفت: این 6 کتاب زیر مجموعه «چگونه هنرمند شویم؟» است که به صورت طنز به 6 مقوله بازیگری، شاعری، نقاشی، مدیر فرهنگی، موسیقی و نویسندگی پرداخته است. به گفته او این مجموعه به شکل طنز و کاریکاتور تدیون شده است که سه کتاب توسط امید مهدی‌نژاد، دو مجموعه هم توسط اسماعیل امینی و یک مجموعه هم توسط جلال سمیعی نوشته شده است.

 

وی افزود: همانطور که می‌دانید در ساحت هنر اتفاقاتی می‌افتد که نه شایسته هنر است و نه هنرمند که این مجموعه در بیانی طنزگونه به این اتفاقات و معضلات فرهنگی در این حوزه ها اشاره دارد.

 

این مجموعه تولید حوزه هنری استان تهران است که سوره مهر آنها را در با قیمت 2 هزار و 300 تومان (مجموعه 6جلدی، 13هزار و 800تومان) منتشر کرده است.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌‌ها کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب‌ها را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

 

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سحر IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
    0 0
    این مجموعه را برای دانلود نمی ذارید؟