مسئول صهیونیست: حوثی‌ها هر روز سربلندتر می‌شوند

رئیس بندر ایلات با اشاره به ناتوانی ائتلاف آمریکایی و انگلیسی در محافظت از کشتی‌ها در دریای سرخ گفت که انصارالله یمن هر روز سربلندتر می‌شوند.

به گزارش خبرآنلاین جدعون جولبر، رئیس اجرایی بندر ایلات در سرزمین‌های اشغالی در اظهارتی گفت: اسرائیل و کشورهای ائتلاف آمریکایی-انگلیسی- اروپایی ثابت کردند که ترسو و ضعیف هستند و حوثی‌ها (انصارالله یمن) هر روز سربلندتر می‌شوند.

وی در گفت‌وگو با روزنامه صهیونیستی کالکالیست تاکید کرد: شرکت‌های حمل و نقل به قدرت دریایی ائتلاف آمریکایی-انگلیسی-غربی در حمایت از کشتی‌هایی که به سمت بندر ایلات حرکت می‌کنند اعتمادی ندارد و هیچ کس آماده چنین ریسک و مخاطره‌ای نیست.

وی خاطرنشان کرد: گمان نمی‌کنم که ما توانایی زندگی بدون آبراهه دریای سرخ را داشته باشیم و بسیاری از کشتی‌ها حتی به اسدود و عقبه هم نمی‌رسند.

جولبر افزود: محاصره دریایی خسارت‌های ماهیانه زیادی به بندر (ایلات) وارد کرده است و ما یک زیرساختی هستیم که کالاها از طریق ما انتقال داده می‌شود و فروشگاه کالاهای مصرفی و یا لباس نیستیم.

همزمان با جنگ غزه ارتش یمن با موشک و پهپاد کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ از ماه نوامبر هدف قرار داده است.

به دنبال این حملات آمریکا و انگلیس نیز حملاتی را علیه ارتش یمن انجام داده‌اند. انصارالله یمن ژانویه اعلام کرد کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی جزو اهداف نظامی این جنبش هستند.

پیش از این محمدعلی الحوثی، عضو شورای سیاسی انصارالله یمن تاکید کرد: عملیات نیروهای مسلح یمن تا زمان ادامه محاصره غزه و کشتار مردم این منطقه ادامه دارد. آمریکایی‌ها می‌دانند که حملات تروریستی‌، اظهارات و جنگ رسانه‌ای و سیاسی و اطلاعاتی آنها مردم یمن را نمی‌ترساند. جنگ آمریکا علیه یمن یک جنگ پوچ و توخالی است که به ملت یمن هیچ آسیبی نمی‌رساند.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1898264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =