فارس نوشت:

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان، از دستگیری عاملان سه سایت توزیع کننده تجهیزات جاسوسی در استان سیستان و بلوچستان خبر داد. سرهنگ محمود پارسافر گفت: در راستای پایش فضای مجازی سایت‌های استان سه سایت غیر مجاز مورد شناسایی قرار گرفتند.وی ادامه داد: 2 سایت اول در رابطه با تبلیغ و فروش تجهیزات جاسوسی و تجاوز به حریم خصوصی افراد فعال و سایت سوم در رابطه با فروش فیلم‌های غیر اخلاقی فعالیت داشتند بر همین اساس پرونده قضایی تشکیل و پس از اخذ مجوزهای لازم قانونی آدرس و مشخصات دارندگان این سایت‌ها شناسایی شدند. این فرمانده انتظامی اظهار داشت: پرونده‌ها پس از ارسال به دادسرا با صدور قرار عدم صلاحیت و رسیدگی جهت ادامه بررسی به شهرستان‌های مربوطه ارسال شدند.
رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان گفت: این پلیس با توجه به موارد فوق و استفاده همه جانبه دشمن از فضای مجازی در راستای طرح تهاجم فرهنگی خود به خانواده‌ها توصیه می‌کند تا در استفاده درست از اینترنت مراقبت کنند تا دچار آسیب توسط باندهای مجرمانه نشوند. وی اعلام داشت: خرید و فروش تجهیزات جاسوسی و اقلام غیرفرهنگی اعم از فیلم‌ها و موسیقی‌های غیرمجاز از طریق اینترنت جرم تلقی شده و با عاملان آن برخوردی قاطع و قانونی خواهد شد.
پارسافر هشدار داد: یکی از شرایط حقیقی بودن خدمات یک فروشگاه اینترنتی این است که کالاهای مجاز در آن به فروش برسد. بنابراین فروشگاه‌هایی که کالا یا خدمات غیرمجاز ارائه می‌دهند به قصد کلاهبرداری و یا فروش کالای غیراستاندارد به وجود آمده‌اند.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =