دلار وارد کانال جدید شد/ قیمت تعادلی چه رقمی است؟

از منظر تحلیلگران اقتصادی کریدور ششم منطقه تعادلی برای قیمت دلار محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد سیاست‌گذار نیز قصد ندارد قیمت دلار را از این منطقه پایین‌تر نگه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت دلار امروز با کاهش نزدیک به هزار تومانی نیمه کریدور ششم را از دست داد و با روند کاهشی بازگشایی شد. دلار در حالی در روند نزولی افتاده که معامله‌گران اوضاع سیاسی را در آرامش می‌دانند.

تجارت‌نیوز در گزارش نوشت: قیمت دلار در شروع دومین روز هفته با روند کاهشی بازگشایی شد. این اسکناس امروز در پله هفتم از کانال چهارم کریدور ششم در حال معامله است.

Screenshot 2024-04-21 at 12.17.19 PM

سایه تنش‌های سیاسی از سر بازارها کم شد

معامله‌گران سایه تنش‌های سیاسی را از سر بازارها کوتاه می‌دانند و همین موضوع را دلیل آرامش حاکم بر بازارها عنوان می‌کنند. از منظر تحلیلگران اقتصادی کریدور ششم منطقه تعادلی برای قیمت دلار محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد سیاست‌گذار نیز قصد ندارد قیمت دلار را از این منطقه پایین‌تر نگه دارد.

کارشناسان بازار به هزینه‌های دولت، کسری بودجه و رشد نقدینگی اشاره می‌کنند و معتقدند حفظ محدوده فعلی برای بازارساز مهم است.

تتر ۶۴ هزار تومانی شد

قیمت درهم امروز با افت ۱۰۰ تومانی بازگشایی شد و در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۱۷ هزار و ۵۵۰ تومان معامله می‌شود. تتر با افت ۹۰۰ تومانی همپای دلار کاهش داشت و به کانال ۶۴ هزار تومانی برگشت و با رقم ۶۴ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد.

قیمت پوند انگلیس در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۸۰ هزار و ۴۶۰ تومان در حال معامله است و کاهش ۴۰۰ تومانی دارد. امروز یورو کاهش ۳۰۰ تومانی داشت و روی رقم ۶۹ هزار و ۳۹۰ تومانی ایستاده است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز بعد از بیش از دو هفته افزایش داشت و به ترتیب با رقم ۴۳ هزار و ۷۱۵ تومان و حواله دلار با رقم ۴۰ هزار و ۷۹۵ تومان عرضه شد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1897860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 11
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    8 0
    خداوند لعنت کنه دلالی که باعث و بانی گرانی هاست