سردار شکارچی: هرگونه تهدید مرزها با درس بزرگ نیروهای مسلح ایران مواجه خواهد شد

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: فلسفه وجودی نیروهای مسلح در دفاع از تمامیت ارضی کشور است لذا در صورت هرگونه تهدید مرزها یک درس بسیار بزرگی به دشمنان جمهوری اسلامی خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، درباره اقتدار و قدرت نیروهای مسلح در تأمین امنیت کشور، گفت: اقتدار نیروهای مسلح را جدا از اینکه مردم فهیم ایران می‌دانند و تجربه کرده‌اند، دشمنان ما بیش از مردم ما نسبت به این مسئله آگاهی دارند.

وی در گفتگو با فارس، افزود: اگر قدرت بازدارندگی ما بالا نبود، در این صورت لحظه‌ای دشمنان برای هجوم به ایران اسلامی تأمل نمی‌کردند. لذا به میزانی قدرتمند هستیم که دشمنان ایران اسلامی آن را درک کرده‌ و این قدرت روزبه‌روز هم در حال بالندگی و گسترش است.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه این اقتدار ارزشمند به سبب فدا شدن خون شهدای انقلاب اسلامی است، بیان کرد: فلسفه وجودی نیروهای مسلح در دفاع از تمامیت ارضی کشور است لذا در صورت هرگونه تهدید مرزها یک درس بسیار بزرگی به دشمنان جمهوری اسلامی خواهند داد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1897350

برچسب‌ها