دستگیری زنی که مرد مُرده را برای ضامن شدن به بانک آورده بود/ تصاویر

پلیس، زن ۴۲ ساله برزیلی را که با آوردن جسد بی‌جان مردی به بانک قصد داشت وام بگیرد، دستگیر کرد.

نادیا زکالوند: «اریکا دی سوزا»، دایی ۶۸ ساله خود به نام «پائولو روبرتو براگا» را در حالی که روی ویلچر نشسته بود به بانک آورد تا به او برای دریافت وام ۳۲۰۰ دلاری کمک کند. او مدعی بود که خواهرزاده و مراقب اصلی مرد است.

کارمندان بانک با دیدن اریکا که تلاش می‌کرد سر دایی خود را بالا نگهدارد، خیلی زود متوجه شدند که براگا مشکلی جدی دارد. او هیچ علامتی از زنده بودن نشان نمی‌داد و اریکا به کارمندان بانک می‌گفت که دایی‌اش خیلی ساکت و آرام است و با کسی حرف نمی‌زند. حتی اریکا سعی می‌کرد با دایی‌اش صحبت کند که طبعتا مرد بی‌جان توانایی پاسخ دادن نداشته است.

دستگیری زنی که مرد مُرده را برای ضامن شدن به بانک آورده بود/ تصاویر

اریکا به دایی خود می‌گفت، «دایی حواست هست؟ باید برگه‌ها را امضا کنی. من نمی‌توانم به جای تو امضا کنم. زود باش دیگه! اینقدر خسته‌ام نکن.»

دستگیری زنی که مرد مُرده را برای ضامن شدن به بانک آورده بود/ تصاویر

سپس یکی از کارمندان گفت، «به نظر نمی‌آید که حالش خوب باشد.» و کارمند دیگر شروع به فیلم گرفتن از این صحنه عجیب‌وغریب کرد. با وجود اینکه اریکا، مدام می‌گفت که حال دایی‌اش خوب است و او فقط کم حرف می‌زند، کارمندان بانک با اورژانس و همچنین پلیس تماس گرفتند.

پس از آمدن پزشک امداد و پلیس مشخص شد، مرد بیچاره چند ساعتی است که فوت کرده و اریکا که نه‌تنها خواهرزاده او نبود و فقط یکی از اقوام دور او محسوب می‌شد، قصد کلاهبرداری از بانک را داشته است. او اکنون در بازداشت موقت پلیس قرار دارد تا تکلیف نهایی‌اش مشخص شود.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1896535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =