۱ نفر
۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
عکس | رونمایی نزدیک است / پرچمدار جدید هواوی

تصویر فاش‌شده از Pura 70 Pro نشان می‌دهد به معرفی پرچمدار جدید هواوی بسیار نزدیک شده‌ایم.

به گزارش خبرآنلاین، با نزدیک‌شدن به رویداد معرفی سری هواوی Pura 70، تصویر جدیدی از پنل پشتی نسخه‌ی پرو این گوشی هوشمند دردسترس قرار گرفته است که نمای دقیق‌تری از ماژول دوربین آن را با ظاهر مشکی براق نشان می‌دهند.

به نقل از زومیت، نکته‌ی مهم درمورد تصویر فاش‌شده، چیدمان دوربین‌ها است که با تصاویر منتشرشده از نسخه‌ی استاندارد گوشی هواوی کمی تفاوت دارند.

هواوی Pura 70 Pro از دوربین پشتی سه‌گانه، شامل حلقه‌ی بزرگی در مرکز و دو حلقه‌ی دیگر در بالا و پایین بهره می‌برد که ظاهری مثلثی دارند. این حلقه‌ها با نوار نقره‌ای پوشانده شده‌اند و لوگو XMAGE روی جزیره‌ی دوربین به‌چشم می‌خورد.

عکس | رونمایی نزدیک است / پرچمدار جدید هواوی

به‌نظر می‌رسد دوربین پریسکوپی برخلاف نسل قبل در حلقه‌ی مرکزی جا گرفته و بریدگی بالا و پایین به‌ترتیب جایگاه دوربین فوق عریض و دوربین اصلی هستند. به‌طور کلی نمای پشتی Pura 70 Pro تفاوت چندانی با نسخه‌ی استاندارد این گوشی ندارد.

به‌نوشته‌ی هواوی‌ سنترال، همه‌ی مدل‌های سری هواوی Pura 70 از نمایشگری با وضوح 1.5K بهره خواهند برد که دوربین سلفی در حفره‌ی مرکزی بالای آن قرار می‌گیرد. البته احتمال دارد ظاهر Pura 70 Ultra نسبت‌به سایر نسخه‌های این گوشی تفاوت‌هایی داشته باشد.

طبق شایعات، نسخه‌ی پرو هواوی Pura 70 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی OV50H با پشتیبانی از دیافراگم متغیر ارتقایافته و دوربین پریسکوپی ۱۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد، اما اطلاعاتی درمورد دوربین فوق عریض دردسترس نیست.

از دیگر ویژگی‌های پورا ۷۰ می‌توان به بهبود حالت ماکرو پریسکوپی اشاره کرد که بر محدوده‌ی زوم اپتیکال و عکس‌هایی که از فاصله‌ی نزدیک گرفته می‌شوند تمرکز دارد.

قیمت گوشی جدید Pura 70 Pro هواوی هنوز مشخص نیست اما با نزدیک‌شدن به تاریخ معرفی دستگاه مذکور، همه‌ی مشخصات آن به‌زودی رسماً اعلام خواهند شد.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1896305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =