فارس نوشت:

 عبدالحسین روح‌الامینی عضو جبهه ایستادگی و مدیرمسئول روزنامه ملت ما امروز پنج‌شنبه در سومین نشست شورای عمومی دفتر تحکیم وحدت که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، ضمن بیان تاریخچه کلی از فعالیت تشکل‌های دانشجویی در کشور گفت: امروز جرأت مردم دنیا در بیان مسائل مختلف زیاد شده است و ابهت پوشالی خیلی از قدرت‌ها ریخته شده است.

وی افزود: در بحث شکار پهپاد آمریکایی دیدیم که اوباما با پررویی می‌گوید که هواپیما را به ما پس دهید.

روح‌الامینی درباره تسخیر سفارت انگلیس اظهار داشت: تسخیر سفارت موجب شد انگلیسی‌ها تحقیر شوند و آنها دوست ندارند که این مسئله در سایر کشورها هم تکرار شود؛ همان‌طور که در بیانیه وزارت خارجه انگلیس آمده انگلیسی‌ها می‌ترسند این اتفاق در کشورهای دیگر نیز رخ دهد.

وی با بیان اینکه موضوع تسخیر سفارت انگلیس نشان از خشم مردم داشت، گفت: من هنوز می‌گویم که قسمت آخر کار که در باز شد و عده‌ای وارد سفارت شدند مشکوک است.

عضو جبهه ایستادگی اعلام انزجار و تسخیر سفارت انگلیس توسط دانشجویان را تکمیل کننده کار مجلس دانست و در عین حال خاطرنشان کرد: نباید اجازه داده می‌شد که انگلیسی‌ها از این مسئله سوءاستفاده کنند.

روح‌الامینی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: بزرگ‌ترین ظلم را اصلاح‌طلبان مدعی تکثر و آزاداندیشی در حق جنبش دانشجویی داشتند چرا که اصلاح‌طلبان این جنبش را وارد مسائل حسی و شخصی خود کردند.

وی با بیان اینکه برخی اصلاح‌طلبان نعمت تفنس در جمهوری اسلامی را قدر ندانستد،‌ افزود:‌ دفتر تحکیم وحدت باید بر مسیر تأسیس اولیه‌اش بازگردد و سعه صدرش را بیشتر کند و بر اصول ذکر شده در اساسنامه پافشاری کند اما باید توجه کند که از اتوبان ملت و ولایت فقیه خارج نشود.

مدیرمسئول روزنامه ملت ما تأکید کرد: دفتر تحکیم وحدت و هر تشکل دانشجویی دیگری نباید آلت دست دشمن شود چرا که در این صورت راه به جایی نمی‌برد.

روح‌الامینی در پایان گفت: من حسرت یک کلمه مصاحبه با رسانه‌های خارجی را به دلشان گذاشتم؛ در چند سال اخیر این رسانه‌ها صدها بار با من تماس گرفتند اما با آنها مصاحبه نکردم.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ZA ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    27 4
    "من حسرت یک کلمه مصاحبه با رسانه‌های خارجی را به دلشان گذاشتم؛ " تو قهرمانی، تو پهلوانی!!!!!!!!!!!!!!
  • مجتبی IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    15 1
    راستی حاج اقا از کهریزک چه خبر!!!!!!!!!!!!
  • سرخوش IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
    11 0
    خدا بیامرزه پسرتون رو ! روحش شاد ...
  • حسین IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
    13 0
    خدا رحمت کنه پسرش رو . مرد واقعی محسن بود
  • بدون نام IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
    6 1
    اقاي روح الاميني چرا درباره برخوردي كه با اينا شد هيچ حرفي نميزنين .اين رفتار مقايسه كنيد با همون رفتاري كه ياعث شد جوون شما ديگه بينتون نباشه.
  • بدون نام MY ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
    10 1
    راستی مرگ مرحوم پسرتون مشکوک نبود؟