امیرعبداللهیان: آمریکا باید پاسخگوی اقدامات تجاوزکارانه و تروریستی رژیم صهیونیستی باشد

وزیر خارجه کشورمان خاطرنشان کرد: با توجه به حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی، آمریکا باید پاسخگوی اقدامات تجاوزکارانه و تروریستی این رژیم باشد؛ البته جنایت این رژیم کودک‌کش بی‌پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش خبرآنلاین، حسین امیرعبداللهیان و «عبدالله بوحبیب» وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و لبنان در یک گفتگوی تلفنی رایزنی کردند.

وزیر خارجه لبنان در این گفت وگوی تلفنی ضمن ابراز تسلیت و همدردی دولت و مردم لبنان با دولت و مردم کشورمان درباره حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و آرزوی شفا برای مجروحان این حمله، خاطر نشان کرد: ما تجاوز نظامی اسرائیل را به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق که مخالف همه معاهدات بین‌المللی است، به شدت محکوم می‌کنیم و وزارت امور خارجه لبنان نیز در این خصوص بیانیه‌ای را صادر کرده است.

وزیر خارجه لبنان همچنین با اشاره به تهدیدات مستمر و هر روزه رژیم اسرائیل علیه لبنان تاکید کرد: دولت و مردم و مقاومت لبنان از این تهدیدها هراسی ندارند.

وی تصریح کرد: با شما در خصوص لزوم توقف جنگ در غزه و عدم تهدید صلح در منطقه و جهان هم‌ عقیده هستیم.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفتگوی تلفنی از موضع دولت لبنان در محکومیت و ابراز همدردی در خصوص حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت کشورمان در دمشق قدردانی کرد.

امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد: با توجه به حمایت همه جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی، آمریکا باید پاسخگوی اقدامات تجاوزکارانه و تروریستی این رژیم باشد؛ البته جنایت این رژیم کودکش بی پاسخ نخواهد ماند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1891027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =