کارگردان فیلم سینمایی «روز رستاخیز» تاکید کرد جشنواره فیلم فجر جدی‌ترین جشنواره منطقه است و حضور قدیمی‌ترها را می‌طلبد.

به گزارش روابط عمومی سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، احمدرضا درویش در مورد این دوره از جشنواره فجر گفت: «آقای خزاعی به واسطه جوان بودن و پرانرژی بودن قطعا می‌تواند در پیشبرد جشنواره موفق باشد.»
او ادامه داد: «خوب است از هنرمندان صاحب فکر و خلاق و باتجربه در جریان برگزاری جشنواره بهره برده شود. من از همه کسانی که برای سینما قدمی برمی دارند تشکر می‌کنم. جشنواره فجر امسال هم قطعاً خوب برگزارخواهد شد.»
این کارگردان سینمای ایران با اشاره به این نکته که جشنواره فیلم فجر سرمایه ملی ماست خاطرنشان ساخت: «این جشنواره، گوهری است که متعلق به ملت است و همیشه باید بدرخشد و کم رنگ نشود. فجر، عید سینمای ایران است.»
کارگردان «دوئل» اضافه کرد: «باید در این عید بزرگ سینما شاد باشیم و اگر نباشیم باید به دنبال دلیل بگردیم. این جشنواره آیینه تمام‌نمای یک سال تولید سینمای ایران برای همه اصناف و دست‌اندرکاران است. همه و همه با گرایشات مختلف برای فجر تلاش کنند. دولتی یا غیردولتی فرقی نمی‌کند. همه باید دست بدست هم بدهند تا به شکل عالی برگزار شود.»
درویش در خصوص رویکرد جشنواره امسال به آگاهی، اخلاق و امید اظهار کرد: «این واژه‌ها و محورها، مؤلفه‌های بسیار ارزشمندی هستند که همه اساسا با آن‌ها موافقند، اما اینکه ما در عمل چه می‌کنیم، مهم‌تر است. بهتر است بیندیشیم که چگونه می‌شود از طریق جشنواره این رویکردها را تداعی کنیم.»
او به تیم برگزاری جشنواره پیشنهاد کرد از حضور هنرمندان نامدار و با تجربه در قالب مشاور جهت شناسایی آسیب‌ها و نقاط ضعف استفاده کنند.
به گفته او مسائلی مانند برنامه‌ریزی‌های دقیق، سیاست‌های جشنواره، عملکرد شفاف، نظم در برنامه‌ها و دقیق برگزار کردن مراسم بسیار مهم است.
درویش اشاره کرد: «فجر، یک جشنواره فیلم جوان نیست، بلکه جدی‌ترین جشنواره منطقه است و حضور قدیمی‌ترها را می‌طلبد.»
سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر 12تا 22بهمن برگزار خواهد شد.  
58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =