کدام قابلیت هوش‌مصنوعی سامسونگ طرفدار دارد؟

سامسونگ می‌گوید یکی از ویژگی‌های Galaxy AI محبوبیت‌ بسیار بیشتری نسبت‌ به بقیه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، سامسونگ می‌گوید یکی از ویژگی‌های Galaxy AI محبوبیت‌ بسیار بیشتری نسبت‌ به بقیه دارد.

گلکسی S24 سال گذشته با تمرکز ویژه بر هوش مصنوعی عرضه شد. یکی از قابلیت‌های جالب سری اس ۲۴، Circle to Search است که توسط گوگل ساخته شده و در برخی از مدل‌های پیکسل هم ارائه می‌شود.

کدام قابلیت هوش‌مصنوعی سامسونگ طرفدار دارد؟

بر اساس بیانیه‌ای رسمی، هوش مصنوعی از فردا وارد برخی از مدل‌های گوشی‌ سامسونگ و تبلت‌ سامسونگ می‌شود. غول کره‌ای می‌گوید Circle to Search محبوب‌ترین ویژگی Galaxy AI در سری گلکسی S24 است.

سامسونگ در بیانیه‌ی جدیدش اعلام کرد: «Circle to Search with Google روش جست‌وجو کاربران را متحول کرد و به پرکاربردترین ویژگی هوش مصنوعی در میان کاربران گلکسی S24 تبدیل شد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا با یک حرکت ساده، بدون نیاز به جابه‌جایی در بین برنامه‌ها، در مورد تقریباً هر چیزی که روی صفحه‌نمایش است، اطلاعات بیشتری کسب کنند.»

محبوب بودن Circle to Search در میان کاربران گلکسی S24 متعجبمان نمی‌کند؛ چون دسترسی به آن از بقیه‌ی قابلیت‌ها ساده‌تر است.

سایر ویژگی‌ها نیاز به استفاده از برنامه‌ها و سرویس‌های مختلف دارند. از طرفی، گوگل به تبلیغات بسیاری در مورد ویژگی Circle to Search پرداخته است.

گوگل قبلاً اعلام کرده است که امسال دستگاه‌های بیشتری Circle to Search را دریافت خواهند کرد.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1888895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =