۸۱۹ مجوز چهارگانه صنایع‌دستی در سال ۱۴۰۲ صادرشده است

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از صدور ۸۱۹ مجوز چهارگانه صنایع‌دستی در سال ۱۴۰۲ در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، سمانه سلطانی پور گفت: معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با همکاری ادارات شهرستان‌های استان در سال ۱۴۰۲ به‌منظور حفظ و تقویت و احیاء صنایع‌دستی استان سمنان، در کنار برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی صنایع‌دستی، ۸۱۹ مجوز شامل پروانه تولید انفرادی و کارگاهی، کارت صنعتگری و جواز تأسیس در حوزه صنایع‌دستی در سراسر استان صادر کرده است.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان در تشریح مجوز تولید کارگاهی انفرادی و گروهی صنایع‌دستی افزود: از ۷۵۰ مجوز تولید انفرادی ۴۱۸ مورد آن صادره و ۳۳۲ مورد آن تمدیدی و از ۱۰ مجوز تولید کارگاهی ۷ مورد آن صادره و ۳ مورد آن تمدیدی بوده است.

سمانه سلطانی پور گفت: در سال گذشته یک کارت صنعتگری استادکاری و ۵۴ کارت صنعتگری صادرشده است و ۳ کارت صنعتگران نیز تمدید شد.

او افزود: یک مورد جواز تأسیس در سال ۱۴۰۲ صادرشده است.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: با صدور ۶ مجوز فروشگاه صنایع‌دستی در سال ۱۴۰۲ تعداد فروشگاه‌های دارای مجوز به ۱۸ فروشگاه افزایش‌یافته است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1888627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =