حدود ۱۸ هزار مسافر در ستاد اسکان نوروزی هرمزگان پذیرش شدند

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ۱۷ هزار و ۸۲۷  نفر در قالب سه هزار و ۲۶۴ خانوار از ابتدای سفرهای نوروزی (۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲) تا پایان روز سوم فروردین سالجاری در ستاد اسکان استان پذیرش شدند.

به گزارش خبرآنلاین، «حسن جراره»، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از ستادهای اسکان فرهنگیان استان گفت: همان طور که پیش بینی شده بود با آغاز تعطیلات نوروزی مسافران جزایر خلیج فارس افزایش چشمگیری داشته باشد، به طوری که جزیره قشم در روز سوم فروردین ماه جایگاه سوم در پذیرش مسافران را داشت.

وی اضافه کرد: ناحیه ۲ بندرعباس نیز جایگاه نخست را در پذیرش مهمانان نوروزی استان را به خود اختصاص داده است و در جایگاه بعدی از نظر تعداد پذیرش ناحیه یک بندرعباس قرار دارد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان بیان کرد: هرچند باتوجه به تراکم جمعیت و مراجعه بیشتر مسافران در ساعات خاصی شاهد ازدحام جمعیت در برخی ستادهای اسکان هستیم تاکنون شکایتی خاصی از نحوه خدمات رسانی ستادها نداشته ایم و کیفیت خدمات رسانی تحت شعاع قرار نگرفته است.

وی ادامه داد: ۳۴۵ مدرسه در قالب ۲ هزار و ۷۴۴ کلاس درس در سراسر استان هرمزگان در ایام نوروز تجهیز شده است.

۱۷ ستاد اسکان فرهنگیان در شهرستان بندرعباس و منطقه در سراسر استان هرمزگان فعالیت خود را با توجه به حضور مسافران زودتر از موعد و از ۲۷ اسفندماه آغاز کرده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1887265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =