عیدی اوسمار به پرسپولیسی‌ها؛ کنعانی‌زادگان جور مهاجمان را کشید!

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان با پیروزی سرخپوشان خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۴۵ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان است که این مسابقه با با ۲ گل محمدحسین کنعانی‌زادگان ۲ بر صفر به سود شاگردان اوسمار به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، فرشاد فرجی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد خدابنده‌لو، مسعود ریگی، اوستون ارونوف،‌ مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب پیکان: محمد ناصری، ایمان اکبری، علی‌اکبر رنجبر، محمد ستاری، محمد آژیر، محمدجواد آزاده، محمدحسین فلاح، سامان نریمان جهان، غلامرضا ثابت ایمانی، حامد پاکدل و علی قربانی.

داور: کوپال ناظمی

دقیقه ۲۱: محمدحسین کنعانی‌زادگان اولین کارت زرد بازی را گرفت.

دقیقه ۲۴: شوت عبدالکریم حسن از پشت محوطه جریمه را دروازه‌بان پیکان با یک واکنش راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳۷: برخورد محمدحسین فلاح با مسعود ریگی داخل محوطه جریمه را کوپال ناظمی خطای پنالتی تشخیص داد.

دقیقه ۳۹: ضربه پنالتی کنعانی‌زادگان دور از دستان ناصری وارد دروازه پیکان شد تا پرسپولیس با یک گل از حریف خود پیش بیفتد.

دقیقه ۴۲: در شلوغی محوطه جریمه توپ به فرشاد فرجی رسید که ضربه این بازیکن پس از برخورد به پای مدافعان پیکان به شکلی بسیار خطرناک از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۱+۴۵: پاس در عمق ترابی به آل‌کثیر این بازیکن را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد اما ضربه بی دقت او با اختلاف کم از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۵۲: ضربه کاشته عالیشاه به مدافعین خورد و در برگشت کنعانی توپ را به سمت چپ برد تا ارونوف با حرکت تکنیکی خود توپ را پیش ببرد و سپس سانتر ترابی با ضربه سر کنعانی در شش قدم به گل تبدیل شد.

دقیقه ۵۶: حرکت فوق العاده پرسپولیس از سمت چپ با سانتر ارونوف به عیسی رسید و او در کمال ناباوری فرصت خوبش را با ضربه سر بد بیرون زد.

دقیقه ۶۲: اولین خطر خیلی جدی پیکانی‌ها در این دقیقه با واکنش خیره کننده بیرانوند راهی کرنر شد. آژیر در شش قدم می‌توانست گل بزند که گلر سرخ‌ها مانع شد.

دقیقه ۷۰: سانتر خطرناک پیکانی‌ها با خروج موفق بیرانوند و مشت او دور شد.

دقیقه ۷۱: فرصت خطرناک پرسپولیس روی ضدحمله که موفعیت تک به تک را عیسی آل کثیر به شکلی عجیب از دست داد.

دقیقه ۷۴: فرصت عالی پرسپولیس با حرکت ترکیبی ارونوف با عیسی بپبا صربه وینگر ازبک در محوطه همراه شد که شوت او از کنار دروازه نفسگیر بیرون رفت‌.

دقیقه ۷۸: موقعیت مناسب برای ارونوف که شوت او توسط ناصری برگشت داده شد. این بازیکن با پاس عمقی دانیال حرکت کرده بود و بدون مزاحم شوت زد.

دقیقه ۸۴: شوت از راه دور و خوب اسدبیگی توسط محمد ناصری دفع شد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1885360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =