خبرگزاری مهر نوشت:

دوقلوهای زرندی که از ناحیه شکم به هم چسبیده اند پس از معاینات اولیه روز شنبه در رفسنجان از هم جدا می شوند. دوقولوهای به هم چسبیده زرند که از ناحیه شکم به هم متصل هستند عصرچهارشنبه در بیمارستان سینای زرند متولد شدند و ساعتی بعد برای عمل جداسازی به بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان منتقل شده اند.این دو نوزاد دختر هم اکنون در بخش مراقبتهای ویژه این بیمارستان بستری هستند و معاینات اولیه برای جداسازی آنها انجام شده است. مسئولان این بیمارستان از تشکیل تیم جراحی تخصصی در این زمینه خبر می دهند و مقدمات انجام این عمل درحال مهیا شدن است.


عبدالحمید عمویی، پزشک متخصص جراح بیمارستان علی ابن ابیطالب اظهار داشت: این نوزادان که از ناحیه بند ناف به یکدیگر متصل هستند در بیمارستان سینا در زرند دنیا آمده و به رفسنجان منتقل شده اند.
عمویی ادامه داد: متاسفانه یکی از این نوزادان دچار مشکل قلبی است و در حال حاضر بررسیهای اولیه در خصوص سلامت این نوزاد در هنگام عمل در حال انجام است. قرار است این دو دختر روز شنبه مورد عمل جراحی قرار بگیرند و امیدواریم بتوانیم جان هر دو نوزاد را نجات دهیم.
عمل این دو نوزاد درحالی بلافاصله بعد از تولد انجام می شود که از سوی دیگر خانواده این دو نوزاد با مشکل شدید مالی مواجه هستند. پدر و مادر این نوزادان 19 سال سن دارند و این دو نوزاد به هم چسبیده نخستین فرزندان این زوج هستند. پدر خانواده کارگر ساده است و به نظر می رسد برای عمل جراحی و نگهداری از این کودکان نیازمند حمایت از سوی دستگاههای حمایتی و خیرین است.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 188351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • باران IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۷
    7 1
    ان شالله مثل دوقلوهای شیرازی به سلامت از هم جدا بشن!
  • بدون نام IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
    3 0
    این عجیب نیست که امار تولد دوفلو های به هم چسبیده در ایران اینهمه بالا است