این عکس عروس خاندان سلطنتی بریتانیا جنجالی شد

همسر شاهزاده بریتانیا برای اولین بار از زمان بستری شدنش در بیمارستان در روز یکشنبه در یک عکس رسمی که در حساب ایکس پرنس و پرنسس ولز با پیام تبریک روز مادر همرسان شده بود، ظاهر شد. 

به گزارش خبرآنلاین،کیت میدلتون، شاهدخت ولز و همسر ولیعهد ویلیامز در اواسط ژانویه تحت عمل جراحی شکم قرار گرفت.

یورونیوز نوشت: همسر شاهزاده بریتانیا برای اولین بار از زمان بستری شدنش در بیمارستان در روز یکشنبه در یک عکس رسمی که در حساب ایکس پرنس و پرنسس ولز با پیام تبریک روز مادر همرسان شده بود، ظاهر شد.

اما بررسی دقیق نشان می‌دهد که دست چپ شاهدخت با آستین لباسش هم‌تراز و متناسب نیست. به همین دلیل خبرگزاری‌های آسوشیتدپرس، رویترز و خبرگزاری فرانسه تصمیم گرفتند آن را از خروجی خود حذف کنند.

آژانس آمریکایی آسوشیتدپرس نیز که پیش از همه عکس را برداشت، توضیح داد: «بررسی دقیق‌تر نشان می‌دهد که منبع، تصویر را به گونه‌ای دستکاری کرده است که با استانداردهای عکس آسوشیتدپرس مطابقت ندارد.

در همین حال، بی بی سی نیز گزارش داد که کیت میدلتون، همسر ولیعهد بریتانیا، بابت ابهامی که عکسش ایجاد کرده است، عذرخواهی کرد.

پرنسس ولز در بیانیه‌ای که در رسانه‌های اجتماعی کاخ کنزینگتون منتشر شده است، گفت: «مثل بسیاری از عکاسان آماتور، من هم گاهی اوقات ویرایش عکس را تمرین می‌کنم.»

photo_2024-03-11_16-31-31.jpg

47217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1883148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =