۰ نفر
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
بررسی آبنمای خانگی در دکوراسیون

امروزه یکی از پرطرفدارترین اکسسوری های دکوراسیون داخلی، آبنمای خانگی است. زیرا علاوه بر زیباسازی محیط باعث افزایش انرژی نیز میشود و تازگی و طراوت را با خود به همراه دارد.

این آبنما در انواع رومیزی، ایستاده و دیواری کوجود است که در این مقاله بیشتر با آنها آشنا میشوید. هنگام خرید آبنما به ظاهر آن و هماهنگی و هارمونی آن با سایر وسایل دقت کنید که تعادل دکوراسیون داخلی را برهم نزند. در یک دکوراسیون لوکس و لاکچری بهتر است از آبنمایی خاص و منحصر به فرد استفاده شود. آبنمای خانگی لوتوس ظاهری لوکس و زیبا دارد که به تنهایی میتواند دکوراسیون داخلی را تحت تاثیر قرار دهد. از این آبنما میتوانید در نقطه ی کانونی خانه استفاده کنید و توجه همه را جلب کنید. علاوه بر ظاهر زیبا به کیفیت و صدای آب نیز توجه داشته باشید. بعضی از آبنماهای بی کیفیت بعد از مدت زمان کوتاهی زیبایی اولیه را از دست میدهند و دیگر قابل استفاده نیستند. آبنمای فلزی از جنس استیل خارجی ضد زنگ است و در شرایط آب و هوایی متنوع تغییر شکل و یا تغییر رنگ نمیدهد. نکته ی مهم دیگر در خرید آبنما این است که پمپ آن سایلنت باشد. تنها صدایی که از آبنما باید به گوش برسد، صدای دلنشین آب است که محیط را غرق آرامش کند.

مزایای آبنمای خانگی

از مهم ترین مزایای آبنمای خانگی، قابلیت جابه جایی و پرتابل بودن آن است. این آبنماها نیازی به زیر سازی و لوله کشی ندارند و به راحتی جا به جا میشوند. جریان آب بر خلق و خو و سلامت روان افراد خانواده تاثیر بسیار خوبی میگذارد. صدای دلنشین آن ذهن را آرام میکند و تمرکز روی کار و زندگی بیشتر میشود. از آن جایی که جریان آب باعث افزایش رطوبت میشود برای بهبود هوای محیط داخلی توصیه میشود. این افزایش رطوبت به رشد بیشتر گیاهان کمک میکند و آنها سالم تر و شاداب تر باقی میمانند. صدای ملایم آب باعث فیلتر صداهای مزاحم از جمله صدای تیک تاک ساعت، صدای تلویزیون، صدای همسایه ها و... میشود. در نتیجه محیطی آرام، صمیمی و دنج برای افراد خانواده خلق میکند.

آبنمای باغی

از آبنما در فضای داخلی و بیرونی برای ایجاد محیطی دنج و آرام استفاده میکنند. از مزیت های آبنمای باغی میتوانیم به زیباسازی محیط و ایجاد طراوت و شادابی اشاره کنیم. این آبنما رطوبت محیط را حفظ میکند و بهترین راه حل برای خنک شدن هوا در تابستان است. آبنمای باغی از المان های مهم برای تزئین خانه، رستوران و... است و میتوانید طرحی منحصر به فرد برای فضای خاص خود انتخاب کنید. با این کار ارزش محیط خود را چند برابر میکنید و مورد توجه دیگران قرار میگیرید. این آبنما همراه با نورپردازی جذاب است و هنگام شب جلوه ی بسیار زیبا و فوق العاده ای دارد.

آبنماهای باغی به صورت فواره ای، آبشاری یا دیواری هستند و با توجه به متراژ محیط، سبک و سلیقه ی شما انتخاب میشوند. آبنمای فلزی نسبت به دیگر آبنما ها محکم و مقاومتر است و با انواع محیط سازگار است. از جمله مزیت های مهمی که دارد این است که جلبک در آن رشد نمیکند و بوی نامطبوعی ایجاد نمیکند. همچنین به راحتی قابل تمیز شدن است و مثل روز اول در محیط میدرخشد.

بررسی آبنمای خانگی در دکوراسیون

آبنمای دیواری

این آبنما بیشتر در ورودی خانه های مسکونی، لابی هتل و... کاربرد دارد. نمای زیبایی به دیوار میدهد و بهترین دکوری برای خوش آمدگویی است. افراد با دیدن این صحنه ی زیبا انرژی خوبی میگیرند و با حال خوب وارد محیط شما میشوند. آبنمای دیواری در طرح و ابعاد متنوعی است که شرکت لوتوس به صورت کاملاً سفارشی متناسب با محیط شما طراحی و اجرا میکند. این آبنما با طراحی دقیقی که دارد هیچ گونه پاشش آبی به اطراف و دیوار ندارد و محیط شما همیشه تمیز و مرتب باقی میماند.

بررسی آبنمای خانگی در دکوراسیون

انواع مدل آبنما

دیگر انواع آبنما میتوانیم به آبنمای رومیزی و ایستاده اشاره کنیم. آبنمای رومیزی ابعاد کوچکی دارد و به راحتی میتوانید روی میز پذیرایی، کنسول، کانتر آشپزخانه و ... قرار دهید. این آبنما جلوه ی ویژه ای دارد و با ترکیب فلز، آب و نور تصویر زیبایی را به جود می آورد. نور از لابه لای سنگ مرمر عبور میکند و به بدنه ی فلزی آبنما میتابد و درخشش کار را چند برابر میکند. آبنمای ایستاده ابعاد بزرگتری دارد و برای کنار مبلمان، ورودی خانه و... مناسب می باشد. از این آبنما جهت برقراری تعادل در خانه و پوشش کنج های خالی استفاده میشود.

سخن آخر

سبک، طرح و ابعاد آبنما را متناسب با دکوراسیون داخلی خود انتخاب کنید و محیطی زیبا و آرام خلق کنید. صدای آب همیشه باعث احساس آرامش میشود و اگر به دنبال آرامش در زندگی خود هستید، یک آبنمای زیبا به دکوراسیون داخلی خود اضافه کنید و از صدای بینظیر آن لذت ببرید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1882303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =