۱۴ نفر
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
فرهاد مجیدی حوالی العین آفتابی شد

صفحات هواداری العین با یادآوری قهرمانی این تیم در آسیا به استقبال بازی با النصر رفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛تیم فوتبال العین امارات در دیدار دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با خلق یک شگفتی موفق شد النصر قدرتمند را با یک گل شکست داده و مسیر صعود به دور بعد را تا حدودی هموار کند.

در گزارش ورزش سه آمده است:العینی‌ها که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارند، در حالی باید برای دیدار برگشت به عربستان سعودی سفر کنند که صفحات هواداری این تیم با طرحی جالب به استقبال این مسابقه رفته‌اند.

آنها طرحی از بازیکنان فعلی با حضور بازیکنانی چون کودجو و سفیان رحیمی را کار کردند که در کنار آن، ستاره‌های قهرمانی تاریخی‌شان در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارند. جایی که فرهاد مجیدی تنها بازیکن ایرانی قهرمان در فرمت فعلی لیگ قهرمانان آسیا هم بین آنهاست.

مجیدی که پس از جدایی از کلباء همچنان در امارات حاضر است، در سال قهرمانی العین به عنوان بازیکن قرضی به این تیم اضافه شد و یکی از گل‌های العین در نیمه‌نهایی را هم به ثمر رساند.

هواداران العین با انتشار این پوستر، برای تکرار این قهرمانی رویاسازی کردند و باید دید که تا چه میزان در این امر موفق خواهند بود و به آرزوی خود خواهند رسید یا خیر.

1998743

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1881591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =