حل مشکل ۲۰ساله فاضلاب شهرصنعتی البرز

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: مشکل ۲۰ساله فاضلاب شهرصنعتی البرز با همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی و قضایی حل و کلنگ پروژه عملیات انتقال پسماند شهر صنعتی البرز به سایت محمد آباد بر زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی شعبانی، رییس کل دادگستری استان قزوین در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه که با حضور معاون عمرانی استاندار قزوین، امام جمعه و مدیران استانی و شهرستانی صورت گرفت، اظهار کرد: احداث تصفیه‌خانه شهر صنعتی در ۲۰سال گذشته مشکلات بهداشتی و زیست محیطی زیادی برای مردم منطقه ایجاد کرده بود.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که احقاق حقوق عامه از وظایف ذاتی دستگاه قضایی می‌باشد این موضوع در دستور کار مجموعه قضایی استان قرار گرفت و در نهایت با همکاری دستگاه‌های اجرایی و مدیران شهری بعد از دو دهه این مشکل حل شد.

شعبانی اضافه کرد: تحقق این مهم با انسجام و وحدت بین مسئولان استانی صورت گرفته است که کار بسیار ارزشمند و قابل تقدیر می‌باشد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: تعامل سازنده بین مسئولان محلی و استانی می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را حل کرده و رضایتمندی عمومی را در پی داشته باشند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1881264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =