شهردار همدان گفت: در اجرای طرح تولید خودروهای برقی از سوی شرکت آریا کیان خودرو پارس به عنوان نماینده پروژه و چگونگی ایجاد جایگاه توسط شهرداری، منافع ۲طرف مدنظر بوده است.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، سیدمسعود حسینی روز دوشنبه در نشست سرمایه گذاری تولید خودروهای برقی و جایگاه‌های ایستگاه شارژ برقی در شهر همدان گفت: این طرح در قالب لایحه به شورای اسلامی شهر همدان ارسال و تصمیم‌گیری نهایی جهت تصویب اتخاذ شود.

وی افزود: افزایش خودروها و مصرف سوخت‌های فسیلی معضل اصلی کلانشهرها است و نیاز است تا نسبت به حمل و نقل برقی اقدام شود که از این طرح استقبال می‌کنیم.

شهردار همدان خاطرنشان کرد: شهرداری تهران اقدامات خوبی برای ورود خودروهای برقی انجام داده و سایر شهرها نیز به دنبال تبدیل حمل و نقل شهری به سمت خودروهای برقی هستند و می‌طلبد که این طرح در همدان نیز اجرایی شود.

وی در خصوص مشارکت شهرداری در ایجاد جایگاه شارژ خودروهای برقی در سطح شهر همدان گفت: شهرداری آمادگی کامل برای همراهی و مشارکت در این پروژه را دارد و لازم است در کمیته سرمایه گذاری این پروژه مورد بررسی قرار گرفته و تفاهم‌نامه اولیه منعقد گردد.

حسینی ادامه داد: این طرح در کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر همدان نیز مطرح خواهد شد و معتقدیم باید تمامی ابعاد پروژه با کار کارشناسی سنجیده شود.

شهردار همدان با اشاره به اینکه حضور و جذب سرمایه گذار فرصت طلایی برای این شهر است، اظهار داشت: مدیریت ارشد استان و مدیریت شهری به سمتی حرکت می‌کنند که جذب سرمایه گذار در شهر همدان شکل بگیرد و همه ما این دغدغه را داریم که اتفاقات مثبتی در این زمینه مشاهده شود.

نماینده شرکت آریا کیان خودرو پارس نیز در این نشست خواستار تامین زمین جهت ایجاد جایگاه شارژ خودروهای برقی شد و افزود: باتوجه به بالا بودن هزینه‌های زمین، نیازمند تامین آن توسط شهرداری هستیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1877567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =