فارس نوشت:

 پس از آنکە مردم تعدادی از شهرهای منطقە کردستان عراق در اعتراض بە افزایش مراکز لهو لعب و عرضە کنندە مشروبات الکلی، تظاهرات اعتراض آمیزی را برگزار کردند، در مقابل طرفداران حزب دمکرات همە دفاتر حزب اتحاد اسلامی در استان دهوک را غارت کردند.
پس از آنکە روز گذشتە مردم تعدادی از شهرهای منطقە کردستان عراق در اعتراض بە افزایش مراکز لهو لعب و عرضە کنندە مشروبات الکلی، تظاهرات اعتراض آمیزی را برگزار کردند و این اماکن را بە آتش کشیدند، در مقابل طرفداران حزب دمکرات کردستان عراق بە ریاست "مسعود بارزانی" همە دفاتر حزب اتحاد اسلامی کردستان و مراکز رادیو و تلویزیون این حزب در استان دهوک را غارت کردند.

بر اساس گزارش ‌های دریافتی، شب گذشتە دفاتر حزب اتحاد اسلامی بدون هیچ بهانەای توسط هواداران حزب دمکرات کردستان عراق در شهرهای دهوک، زاخۆ و سمیل بە آتش کشیدە شد و وسائل آن توسط این افراد غارت شد.

دقایقی پیش حزب اتحاد اسلامی همچنین از انهدام دفاتر رادیو و تلویزیون این حزب در مناطق تحت کنترل حزب مسعود بارزانی خبر داد.

قرار است تا ساعاتی دیگر هر سە حزب اپوزسیون منطقە کردستان عراق با تشکیل جلسەای اضطراری، در بارە این حملە نیروهای هواداران حزب بارزانی، تصمیم گیری کنند.26151

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 187750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    1 7
    حالا مردم ما کم کم مزه ی گس حکومت کردی را دارند می کشند و پی می برند که چه بر سرشان آمده است این تازه بهترین ها و از جمله ی مبارزان کرد منطقه بود این شد حالا نخواد روزی که آدم های بی هویت بیایند و مقدرات مردم بدبخت ما را به دست بگیرند. خلاصه این که مردم کرد همواره صدمه خورده اند حتی از خودی ها. همین ها که روی خون مردم کاخ ساختند و به بهانه ی سال ها مبارزه همه ی مقدرات مردم را به دست گرفتند و آخرش چیزی از هویت و فرهنگ کردی ایی که برایش می جنگیدند باقی نگذاشتند و کردستان را تبدیل به یکی از همان کشورهای پر از همه چیز اما بی هویت کردند آری این سرنوشت مردم ما است ( یک کرد مقیم مرکز)
  • بدون نام US ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
    3 0
    خبر را یکطرفه پخش کرده اید. من تصحیح نمی کنم چون نیازی هم نیست. کسانی که خبر خاصی برایشان مهم است معمولا از چنین منبع پیگیری می کنند. به قواعد حرفه ای خبرنگاری پایبند باشید. امیدوارم نظرم را حذف نکنید