استاندار کرمان: رقابت جدی در همه حوزه‌های انتخاباتی استان وجود دارد

استاندار کرمان با تشریح آخرین اقدامات انجام گرفته برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سلامت در این استان گفت: رقابت جدی در همه حوزه های انتخابیه استان وجود دارد و به نظر می‌رسد این رقابت در مشارکت هم اثرگذار باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدمهدی فداکار در این خصوص اظهار داشت: با انتقال برخی نامزدهای انتخابات از دیگر حوزه ها به استان، اینک ۴۰۱ کاندید در ۹ حوزه انتخابیه استان با یکدیگر رقابت دارند.
وی با بیان اینکه در ۹ حوزه ۱۰ کرسی مجلس شورای اسلامی (شهر کرمان ۲ نماینده) وجود دارد تاکید کرد: به ازای هر کرسی حدود ۴۰ نفر به رقابت می پردازند که عدد بزرگی است.
رقابت چندضلعی برخی حوزه‌ها
فداکار با اشاره به تایید صلاحیت داوطلبان از هر سلیقه گفت: در همه حوزه ها رقابت به حد کافی وجود دارد؛ رقابت در برخی حوزه ها چندضلعی شده که به نظر می رسد این رقابت ها در مشارکت هم تاثیر خوبی داشته باشد.
وی با بیان اینکه شاهد رقابت جدی در همه حوزه های انتخابیه استان هستیم اظهارامیدواری کرد که مشارکت در انتخابات در استان نیز خیلی بالا شکل گیرد و باتوجه وضعیتی که با رقابت بین نامزدها شکل گرفته حتی از دوره های قبلی انتخابات استان نیز بیشتر باشد.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همراه با ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1875423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =