هیات مدیره جدید خانه مطبوعات استان سمنان معرفی شدند

هیات مدیره جدید خانه مطبوعات استان سمنان در مراسمی با حضور معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،در این دور از انتخابات خانه مطبوعات استان سمنان، مصطفی کواکبیان، نعمت اله پریمی، صدیقه قدم، فاطمه احمدی، علیرضا عربی، محمد رضا خزر و زین العابدین داوودی به عنوان اعضای هیات مدیره و محمد ابراهیم خوری و علیرضا قربانی بعنوان بازرس انتخاب شدند.
در این نشست براساس نظر جمعی هیات مدیره، مصطفی کواکبیان به عنوان رئیس هیات مدیره، فاطمه احمدی به عنوان نایب رئیس هیات مدیره، زین العابدین داوودی به عنوان خزانه دار، علیرضا عربی به عنوان منشی، نعمت اله پریمی و محمد رضا خزر به عنوان عضو هیات مدیره و صدیقه قدم به عنوان مدیر عامل خانه مطبوعات استان سمنان معرفی شد.
اعضای دوره جدید خانه مطبوعات بر همدلی، تلاش و اتحاد برای پیشبرد اهداف خانه مطبوعات در جهت بهبود جایگاه رسانه و فعالان مطبوعاتی استان تاکید کردند.
در این مراسم از اعضای دوره قبلی هیات مدیره خانه مطبوعات استان سمنان تجلیل و قدردانی شد.
هم‌اکنون حدود 90 نفر عضو اصلی و افتخاری خانه مطبوعات این استان هستند.
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان، در این مراسم با بیان اینکه همدلی امری اساسی برای خانه مطبوعات است و این می تواند نگاه بیرونی به این نهاد را تقویت کند، افزود: امیدواریم به دور از تنش و حاشیه ها پیگیر امور صنفی اهالی رسانه باشیم.
ابوالفضل صادقی نژاد اظهار کرد: در این وضعیت معیشتی شاهد مشکلاتی برای خبرنگاران و اصحاب رسانه هستیم که باید پیگیری صورت گیرد و اقدامات لازم انجام شود.
وی، خاطرنشان کرد: ارتقای سطح کیفی رسانه ها یکی از اولویت ها است که باید ادامه پیدا کند و با برگزاری دوره های آموزشی در این مسیر گام برداریم.
صادقی نژاد خاطرنشان کرد: خانه مطبوعات را جزئی از خود می‌دانیم و سعی می کنیم تا حمایت های لازم را داشته باشیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1875188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =