مروری بر حوادث ایران در پنجشنبه 10 آذر 1390

‌محور ریلی جنوب کشور بازگشایی شد

فارس نوشت: معاون بهره‌برداری و سیر و حرکت راه‌آهن گفت: با تلاش اعضای کمیسیون سوانح و مأموران فنی راه‌آهن، محور ریلی جنوب که به دلیل خروج واگن باری روز گذشته مسدود شده بود، بازگشایی شد. غضنفر فولادی اظهار داشت: محور ریلی جنوب که روز گذشته به دنبال خروج تعدادی واگن از خط در محدوده راه‌آهن لرستان مسدود شده بود، با تلاش بی وقفه مأموران فنی راه آهن، صبح امروز بازگشایی شد. هم‌اکنون امکان تردد قطارهای مسافری در این محور فراهم شده است.معاون بهره‌برداری و سیر و حرکت راه‌آهن تصریح کرد: حرکت تمامی قطارهای مسافری مسیر تهران - خرمشهر و بالعکس از روز جاری در این محور انجام خواهد شد. فولادی اضافه کرد: علت وقوع این سانحه از سوی کمیسیون عالی سوانح راه‌آهن در حال بررسی است.
صبح روز گذشته 9 آذر‌ماه، تعدادی واگن باری در محدوده راه‌آهن لرستان، حدفاصل ایستگاه‌های سپیددشت و چمسنگر، از خط خارج و موجب مسدودی محور جنوب شد. به دنبال مسدود شدن محور ریلی جنوب، حرکت تمامی قطارهای مسافری مسیر تهران - خرمشهر و بالعکس در روز گذشته لغو شده بود.

 

 

نجات 6 محیط‌بان در ارتفاعات طالقان توسط امدادگران هلال احمر

خبرگزاری مهر نوشت: سخنگوی سازمان امداد و نجات کشور از نجات 6 محیط بان در ارتفاعات طالقان توسط امدادگران هلال احمر خبر داد. حسین درخشان از نجات 6 محیط بان در ارتفاعات طالقان خبر داد و افزود: با آغاز فصل سرما حیوانات به سمت پایین کوهها و شهرها حرکت می کنند و همین امر موجب حضور شکارچیان در مناطق طالقان و آبیک شده است. 6 محیط بان گروهی از شکارچیان غیرمجاز را شناسایی کرده و برای دستگیری آنها به سمت ارتفاعات طالقان حرکت کردند. وی افزود: در این میان محیط بانان در این ارتفاعات گیر کردند که با اعلام ستاد حوادث غیرمترقبه قزوین امدادگران هلال احمر هر 6 محیط بان را نجات دادند.

 

 

عامل هتک حیثیت دستگیر شد

برنا نوشت: طی کاوش‌های فنی و تخصصی، ID های فرد مزاحم کشف و متهم شناسایی و دستگیر شد. سرهنگ کاظمی معاونت مبارزه با جرایم پلیس فتا ناجا اعلام داشت: پیرو شکایت فردی مبنی بر هتک حیثیت، ﻣﺄموران پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کرده و طبق اظهارات شاکیه مشخص شد فردی مشخصات و شماره تماس‌های شاکی را در محیط چت روم منتشر کرده است. معاونت مبارزه با جرایم پلیس فتا ناجا ادامه داد: طی کاوش‌های فنی و تخصصی ID های مزاحم کشف و متهم شناسایی و دستگیر شد.

 

 

وقوع 2 زمین لرزه در کرمان

واحد مرکزی خبر نوشت: 2 زمین لرزه امروز در شهرستان های راور و ارزوئیه کرمان به وقوع پیوست. بنا به اعلام مرکز لرزه نگاری کشور این زمین لرزه ها به بزرگی 3و یک دهم و 3و 5 دهم ریشتر ساعت 7و 3 دقیقه و 12 ثانیه و 10و 31 دقیقه و 2 ثانیه به ترتیب درعمق 17 کیلومتری ارزوئیه و عمق 5 کیلومتری راور رخ داد. تا کنون از خسارت احتمالی این زمین لرزه ها گزارشی دریافت نشده است.


45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 187485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =