مصباحی مقدم انتخابات مجلس را رقابتی خواند/ اگر مشاهیر نیامدند ولی جوان ترها آمده اند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از همه جریان‌های سیاسی برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده‌اند، ممکن است مشاهیر آنها نیامده باشند ولی جوان‌ترها آمده اند، از این رو انتخابات، رقابتی است.

به گزارش خبرآنلاین، ایسنا در خبری نوشت: حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در حاشیه نشست خانه گفت و گوی انتخابات در دانشگاه تهران اظهار کرد: معتقدم که ما همیشه باید گفت و گو داشته باشیم و فضای نقد در جامعه برقرار باشد و حتی اگر رسانه ملی این اقدام را با فراگیری شخصیت های سیاسی و کشوری بیشتری داشته باشد، به افزایش سرمایه اجتماعی کمک می کند.

وی درباره میزان رقابتی بودن انتخابات، تصریح کرد: اصولا ثبت نام آزاد بود و هرکسی می توانست ثبت نام کند. چه بسا برخی باور نداشتند که فضای آزاد برای مشارکت وجود خواهد داشت. شورای نگهبان ۱۵ هزار نفر یعنی ۷۳ درصد را تائید کرده است و حتی با دست بازتری نسبت‌ به‌ هیات های اجرایی اقدام کرده بود که این اقدام حاصل توصیه رهبر انقلاب بود. تصور من این است که حتما از همه جریان های سیاسی ثبت نام کرده اند ولی ممکن است مشاهیر آنها نیامده باشند ولی جوان ترها آمده اند. کم و بیش می توان گفت انتخابات رقابتی است.

مصباحی مقدم ادامه داد: این احتمال وجود دارد که در جریان اصولگرا دو لیست باشیم. از آنچه خبر داریم، جریان اصلاح طلب هم مخصوصا با نامه ۱۱۰ شخصیت سیاسی آنها، در تهران قوی ورود می کنند و با ورود آنها سطح مشارکت افزایش می یابد.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1873869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =