با نزدیک شدن به میانه های آذرماه، روزهای وارونگی هوای تهران، هم می رسند. امسال امیدواری زیادی وجود داشت تا بارندگی ها به داد روزهای سرد و آلوده تهران برسد،اما امیدها برباد رفته است

آنطور که مدیرکل هواشناسی استان تهران اعلام کرده است، هفته آینده هیچ بارندگی برای تهران پیش بینی نشده است و این خبر خوبی برای هوای تهران نیست. تنها مانع آلودگی شدید هوای تهران در آذر و دی، بارندگی است.

حتی او گفته بارندگی هایی که برای آخر این هفته تهران پیش بینی شده بود، هم خفیف هستند. این درحالی است که دیروز سازمان هواشناسی هشدارهایی برای آبگرفتگی داده بود که گویا این مورد برای شهرهایی غیر از تهران اتفاق می افتد.

محسن جباري، مدير كل هواشناسي استان تهران درباره پیش بینی هوای تهران در روزهای آینده به ایسنا گفته است: "بک موج ضعيف برف و باران از اواخر چهارشنبه نيمه شمالي استان تهران را در بر مي‌گيرد كه بر اين اساس براي پنج‌شنبه و نهايتا جمعه بارش متناوب، پراكنده و جزئي برف و باران پيش‌بيني مي‌شود."

به گفته او حجم بارش سامانه جديد بسيار كم است: "پيش‌بيني مي‌شود موج جديد بارش‌ها حداكثر تا صبح جمعه ادامه داشته باشد."

آنطور که جباری می گوید، به دلیل دمای صفر تا 2 درجه ای، پيش‌بيني مي‌شود بارش‌ها به صورت برف و باران و پراكنده باشد. او همچنین گفت: "فعلا براي هفته آينده بارشي در كار نخواهد بود و سامانه‌اي بر روي نقشه‌ها مشاهده نمي‌شود اما در اين خصوص بايد هفته آينده اظهارنظر قطعي كرد."

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 187230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =